hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Diabétesz

Mi a fontosabb, a látásod vagy a fagyi?

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége (CEOSZ) az Influence Mediaval kampányt indított, hogy felhívja a figyelmet a diabétesz súlyos szövődményeire. Mint írják, a kezdeményezésnek a november 14-i Diabétesz Világnap mellett a koronavírus-járvány ad szomorú apropót.

hirdetés

„Magyarországon az 1 millióhoz közelít a cukorbetegséggel diagnosztizáltak száma, az anyagcsere-rendellenség szinte már minden hazai családot érint. A 2000-es években 70 százalékkal nőtt a diabétesszel élők száma” – írja közleményében a CEOSZ. A Szövetség kiemeli, hogy a betegekek közel 10 százaléka nem változtat az életmódján, miután megkapta a diagnózist. Ennek következménye szívelégtelenség, vesekárosodás és látásvesztés is lehet. 

A kampány kreatívjain hasat növesztett cukros üdítő, fagyiból kinéző szemgolyó, összecukrozott szív és fánkokból álló vese képe hívja fel a figyelmet az elhanyagolt betegség kockázataira. „Évente 1000 ember veszíti el a látását a cukorbetegség miatt. A diabétesszel élők 75 százaléka hal meg szív- és érrendszeri szövődmények következtében. A túlsúly megduplázza, az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának esélyét. Magyarországon hozzávetőlegesen 800 ezren szenvednek cukorbetegségben, közel félmillió ember szervezete pedig úgy küzd a betegség következményeivel, hogy ő maga nem is tud érintettségéről” – sorolja az adatokat közlemény. 

A CEOSZ szerint a cukorbetegséggel élők számára az egészséges életmódra való törekedés nem döntés kérdése: életet ment a tudatos táplálkozás, a túlsúly elkerülése, a rendszeres mozgás, a dohányzás és az alkohol elhagyása.

A kültéri kreatívok Budapest 22 forgalmas pontján lesznek kint, például a Mamut II-nél, a Westendnél és a Margit hídnál. A kampány sajtó és közösségi média kommunikációját az Influence Media viszi.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!