hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. június. 18., péntek - Arnold, Levente.
hirdetés

Boltbank

Miért ne lehetne egy bolt egyben bank is?

Évente többmillió vásárlót vonzanak a Walmart üzletei, vevők közül sokan egyetlen pénzintézet szolgáltatásait sem veszik igénybe. Az amerikai kiskereskedelmi lánc egyebek között a bennük rejlő potenciált akarja kiaknázni az új startupjával.

hirdetés

A Walmart egyelőre nem árulta el a leendő startup nevét, sőt, azt sem tudni, mikor indítja útjára a vállalkozást. A Robinhood egyik alappillérével, a Ribbit Capitallel közösen olyan fintech startupot kreálnak, ami megfizethető pénzügyi szolgáltatásokat fog biztosítani a vásárlóiknak és az alkalmazottjaiknak.

A fintech startupok olyan pénzügyi vállalatokat takarnak, amelyek megtakarítási, hitelügyintézési és befektetési lehetőségeket nyújtanak a felhasználóknak. Az ügyintézés rendszerint egyszerű és gyors, csupán egy okostelefon kell hozzá.

A többségi tulajdonos a kiskereskedelmi vállalat lesz, a vezető pozíciók nagy részét pedig a Walmart menedzseri fogják betöltetni.

Okosan csinálják, ugyanis az elmúlt időszakban, szinte észrevétlenül, pénzügyi tanácsadásokkal és egyéb szolgáltatásokkal bővítették a kínálatukat, ami eddig pozitív fogadtatást kapott. Például a Green Dot vállalattal közösen kiadtak egy kártyát, amit feltöltve bármelyik Walmart üzletben használhatnak a vásárlók. Egyebek között így tudták meg azt is, hogy sok látogatójuknak semmilyen kapcsolata nincs pénzintézetekkel, vagy tanácsadókkal, viszont megtakarítási és spórolási tippeket a legtöbbjük szívesen fogadott.

Mi sül ki a két nagyágyú összefogásából?

Nem meglepő módon sokan izgatottan várják, mi sül ki a két vállalat kezdeményezéséből.

A Ribbit Capital egy globális befektetési alap, melyet 2012-ben alapítottak azzal a céllal, hogy megreformálják a világ pénzügyi technológiáit. A portfóliójukban megtalálható a Robinhood, a Credit Karma és az Affirm is.

A Walmartnak 26 országban több mint 11400 üzlete van, melyeket heti szinten 265 millió vásárló látogat. Ehhez persze hozzájárul az online kereskedelem is. Tavaly 524 milliárd dolláros bevételt könyvelhettek el, amihez összesen 2,2 millió alkalmazott járult hozzá.

A Ribbit Capital szakértelme a fintech világban és a Walmart kiskereskedelmi tapasztalata gyilkos párost eredményezhet.

(forrás: Haszon.hu)
hirdetés

Címkék

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az Store Insider magazin kiadója hetedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” versenyt.

Informálódj és kérdezz a hatályos jogszabályokról! Szakértőkkel segítünk eligazodni a jogszabályok útvesztőjében. 2021.06.29. 10:00

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!