hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 09., vasárnap - Gergely.
hirdetés

Milliókkal segített az első street food pörkölt

A magyaros ételek koronázatlan királya, a nyári bográcsozások kedvence, a pörkölt új köntösben, street foodként is bemutatkozott - és mindjárt megjelenésekor bőkezű adományozónak mutatkozott.

hirdetés

Tavasszal több tucat bloggert kért fel a MAGGI egy személyes videó üzenetben, hogy alkossák meg az első street food köntösbe csomagolt pörköltet. A szakmai zsűri (Milutinovits Panka food stylist, Magyarósi Csaba vlogger, Susánszky Ádám, a Zing Burger megalapítója, a hazai street food egyik élharcosa és Szarvas Veronika, a Nestlé dietetikusa) végül a Citromdisznó blogger párosának receptjét választotta. Így született meg a PÖRI.

Akcióba lendült a PÖRI

A győztes alkotást június 16. és július 9. között péntektől vasárnapig 300 forintos javasolt áron lehetett megvásárolni a WestEnd előtt parkoló PÖRI food truckból. A MAGGI a teljes bevételt, illetve minden eladott PÖRI után plusz egy adag elkészítéséhez elegendő alapanyagot ajánlott fel a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek.



Kígyózó sorok, elégedett vásárlók

A street food pörköltnek óriási sikere volt, összesen 4700-an vásárolták és kóstolták meg. A nemes ügy végén összesen 1 838 050 forint gyűlt össze, további 4700 PÖRI-hez szükséges alapanyag felajánlásával kiegészítve. A négy hétvége alatt 2080 db bagettet, 800 kg csirkecombot, 48 kg sült hagymát, 144 liter tejfölt használtak fel az első street food pörkölthöz.

Magyarországon évente 1,8 millió tonna élelmiszer megy kárba.

Az Élelmiszerbank több mint 12 éves fennállása óta gyártóktól, kereskedelmi hálózatoktól gyűjti be a feleslegessé vált élelmiszereket, amelyek között vannak közeli lejáratú, csomagolás hibás termékek, de akár szezonálisan már nem eladható, kiváló minőségű élelmiszerek is. Az Egyesület 2016-ban ötezer tonna mentett élelmiszerrel több mint 300 ezer nélkülözőt segített rendszeresen.



„A Nestlével 2008 óta szoros az együttműködésünk. Örömmel fogadtuk aj kezdeményezésük, és nagyon boldogok vagyunk, hogy a PÖRI akció keretében összegyűlt összegből 33 ezer darab élelmiszercsomagot tudunk összeállítani mentett élelmiszerekből. Mivel az Élelmiszerbank az élelmiszerfelesleget ingyen veszi át és „csak” a működési költségeit, szállítást, raktározást, stb. kell fedeznie, ezért az 1 838 050 forint pénzadomány összesen több mint 55 millió forint értékű élelmiszerfelesleg rászorulókhoz való eljuttatását teszi lehetővé, amelyhez még hozzájárul a 4700 adagnak megfelelő pörkölt alapanyag felajánlás is” – mondta Szabó Szilvia, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület ügyvezető igazgatója.


(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.