hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 06., csütörtök - Ivett, Frida.
hirdetés

„Ön választ, mi segítünk” pályázat hetedik forduló

A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázatának hetedik fordulójában a vásárlók összesen több mint 2,8 millió zsetonnal szavaztak a környezetükben megvalósítandó helyi projektekre. A vállalat a szavazatok számának függvényében idén is 400, 200, illetve 100 ezer forinttal járul hozzá országosan összesen 182 pályázat megvalósításához, valamint két különdíjast is hirdetett, akik egyenként további 400 ezer forint támogatást kapnak. A Tesco így összesen 43,4 millió forinttal segíti a helyi közösségek számára fontos programok megvalósítását.

hirdetés

A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázati programjában a vásárlók döntik el, saját környékükön mely programok megvalósítását támogassa az áruházlánc. A január 20-tól február 16-ig tartó szavazási szakaszban többek közötta lovagkort felelevenítő gyermektáborra, közösségi komposztálóra és spájzra, rocksulira, ökojátszótérre és újraélesztő tanfolyamra is voksolhattak a Tesco vásárlói. Az áruházakban található gyűjtőkbe összesen több mint 2,8 millió zsetont dobtak be, a legtöbb szavazatot Budapesten a Fogarasi úti áruházban adták le.

A zsetonok száma alapján a vállalat 43,4 millió forintos támogatást oszt szét 182 pályázó szervezet között, külön is díjazva az Etyek Botpuszta Fejlesztéséért Egyesület legkreatívabbnak ítéltZöld buszmegállók programját, valamint a pécsi Vasas Egyesület példaértékű társadalmi összefogást elindító projektjét a Vasasi Füstölő megmentéséért.Országszerte a legtöbb szavazatot a Győr-Moson-Sopron megyei Egy a világunk Alapítvány zeneterápiás kezdeményezése kapta, amelynek célja, hogy a sérültséggel élő és ép gyerekek közös, zenés foglalkozások során tanuljanak meg egymásra figyelni.

„A Tescónál hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes. Ez alapértékeink egyike, amely meghatározza többek között azt is, hogy mit teszünk nap mint nap a nekünk otthont adó több száz közösségért. Az „Ön választ, mi segítünk” pályázati programot azzal a céllal indítottuk el, hogy a helyi szinten fontos ügyeket és az ezeket megvalósító szervezeteket segítsük, amelyek jellemzően korlátozott anyagi erőforrásokkal rendelkeznek. A program eddigi hét fordulójában csaknem 20 millió vásárló szavazott valamelyik kezdeményezésre, a pályázó közösségek pedig több mint 230 millió forint támogatást nyertek projektjeik megvalósítására. Tapasztalataink szerint a szervezeteknek akár már százezer forintos támogatás is hatalmas előrelépést jelenthet terveik megvalósításában, ezért minden közösséget arra biztatunk, hogy éljen a lehetőséggel, és pályázzon kezdeményezésével a következő fordulóban” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs igazgatója.

A hetedik fordulóba 61 körzetből érkeztek az oktatást, képesség-fejlesztést támogató, egészséges életmódra ösztönző, valamint környezetvédő és -szépítő kategóriában pályázatok, melyek közül az Effekteam Egyesület független szakértői választották ki azokat, amelyek továbbjutottak a szavazási szakaszba. Körzetenként a legtöbb szavazatot begyűjtőket 400 ezer, a második legtöbb zsetonnal rendelkezőket 200 ezer, míg a harmadik helyezetteket 100 ezer forintos támogatással díjazza a Tesco. Ezen felül egyenként 400 ezer forint értékű különdíjat ítélt meg a legkreatívabb és egy példaértékű társadalmi összefogást generáló pályázat benyújtóinak.

Bővebb információ a programról a nyertes szervezetek listájával a www.tesco.hu/kozosseg oldalon található.Az „Ön választ, mi segítünk” program támogatásából létrejött korábbi projekteket ezen a térképen lehet még megtekinteni.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.