hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 25., szombat - Eufrozina, Kende.
hirdetés

Önkiszolgáló kasszák, nyitott áras termékek

Tudósítás a Laurel Retail Konferenciáról (2. nap/3)

A néhány kasszát működtető üzletekben is megéri a pc-alapú pénztárgépek bevezetése – mondta el a Laurel Retail Konferencia második napjának délelőttjén tartott előadásban Görög Erzsébet, a Magyar Lapterjesztő Zrt. képviselője. A társaság a Laura kasszarendszert választotta, a bevezetés részleteiről, a megoldásszállítók feladatairól Szeip Zsolt, a Laurel Cégcsoport munkatársa beszélt.

hirdetés

Formabontó előadásra került sor a kereskedelmi rendszerek jövőjét taglaló szekció keretében a Laurel Retail Konferencia második napján, ugyanis két előadó közösen prezentálta a legújabb fejlesztéseket. Görög Erzsébet beszélt arról is, milyen a kapcsolat a pénztárgép, az eladó és a vevő között. Bemutatta a különböző evolúciós állomásokat, amelyeken keresztül a vevő és a kereskedő közötti személyes kontaktustól napjainkra eljutottunk az önkiszolgáló áruházakig.

A Magyar Lapterjesztő Zrt. munkatársa hangsúlyozta, hogy az 1-2 kasszát használó üzletek számára is megéri a pc-alapú kasszarendszer bevezetése, hiszen a kiszolgálás így is lehet gyors, azonban olyan további előnyök is nyerhetők, mint az alaposabb készletvezetés és a marketingtámogatás.

Szeip Zsolt, a Laurel munkatársa a jövő lehetőségeként az önkiszolgáló pénztárgépekről beszélt. A társaságnak a Tescóban már működik ilyen, teljesen önkiszolgáló megoldása. Ez az irány azért is fontos, mert a felmérések szerint a pénztárgépeknél töltött időből a fizetés teszi ki a legnagyobb részt, aminek az az oka, hogy manuális a munka.

Az elektronikus termékekről a szakember elmondta, egyre nagyobb az igény a szolgáltatók részéről a nyitott áras termékek kezelésére. Szeip Zsolt példaként a Vodafone egyenlegfeltöltését említette, amelynél már nemcsak meghatározott pénzösszegű feltöltőkártyát lehet vásárolni, hanem a vevő bármilyen összeget befizethet a számlájára.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.