hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 17., péntek - Zsófia.
hirdetés

Online bolt? Van tartalék a hagyományosban!

Újságíróként, néha úgy érzem magam az Anuga-n, mintha kibic lennek, hiszen a kiállítók és látogatók üzleti tárgyalásaikra koncentrálnak, nekem viszont jut időm arra, hogy a kísérő programok gazdag kínálatából válogathassak. Tudósítónk jelenti Kölnből:

hirdetés

Kedden az E-élelmiszerkiskereskedelmi kongresszus kínált fontos információkat a Rheinsaal rendezvényteremben. Mintegy százötvened magammal ültem be a reggeli kezdésre, de közben nőtt a létszám. A program délután fel hatig tizenhét előadást és két pódiumbeszélgetést ígért.

A témát Elena Bergmann, a berlini POSpulse cég marketing es PR vezetője vezette fel. Három éve alakultak, vásárlási szokások kutatására. Úgy látszik, amilyen gyorsan változik az élelmiszer-kiskereskedelem, olyan hamar nőhet fel egy új vállalkozás.

Fotó:anuga.com
Fotó:anuga.com

A nemet élelmiszerpiacon az Amazon megjelenésének hatásairól kiemelte:

„Az online szolgáltatok nagy kínálata ellenére élelmiszert és italt túlnyomó reszt hagyományos boltokban vesznek az emberek. Akik mar vásároltak online, azok többször is rendelnek. A hagyományos kiskereskedelem mindenek előtt azáltal elvez előnyt, hogy a vevő által keresett áru azonnal rendelkezésére áll, es nem kell szállítási időpontokhoz alkalmazkodnia. Azon kívül a hagyományos boltok meg rendelkeznek tartalékokkal a szolgáltatásokkal, atmoszférával és a digitalizálódás kihasználásával kapcsolatban“.

A témáról bővebb kongresszusi beszámolót az Élelmiszer szaklap következő számában közlünk.

Érdekes statisztikát kaptam Christine Hackmanntol, az Anuga sajtófőnökétől: A legtöbb cég, 3 866 az általános élelmiszer kategóriában állít ki. Utána következik a hús 907, ital 576, mélyhűtött termek 563, tejtermek 418, kenyér és sütőipari termékek 389 standdal. Legkisebb a friss élelmiszerek kínálata, 126 vállalkozással.

Bajai Ernő
a szerző cikkei

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.