hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 07., péntek - Gizella.
hirdetés

Önök választottak, a Tesco segít!

Kihirdette a Tesco a helyi, jótékony kezdeményezéseket támogató „Ön választ, mi segítünk” pályázatának nyerteseit. Az áruházlánc vásárlói mintegy 3 millió szavazattal választották ki, mely programok nyerjék el a körzetenként 400 ezer forint – országosan összesen több mint 24 millió forint – összegű támogatást. Legaktívabbak a Gézengúz Alapítvány a Születési Károsultakért támogatói voltak, ők 81 864 darab zsetont dobtak be az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtőkbe. A legtöbb szavazatot pedig a Szeged Rókus körúti Tesco Extra áruházban dobták be a vásárlók.

hirdetés

A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázatának célja, hogy országszerte olyan helyi kezdeményezéseket támogasson, amelyek ott fejtik ki jótékony hatásukat, ahol a Tesco vásárlói és munkatársai élnek. A beérkezett pályázatokra országszerte 61 körzetben szavazhattak a vásárlók. Ők 177 helyi civil szervezet ötletére voksolva, több mint 2,9 millió szavazatot dobtak be összesen.

Az idei programban a gyermekek, fiatalok oktatását, fejlesztését célzó programok bizonyultak a legnépszerűbbnek, a 61 körzetből 32 helyen ilyen témájú kezdeményezés nyerte el a közösség és vele együtt a Tesco támogatását. A vásárlók szavazatainak köszönhetően és a Tesco támogatásával a nyertes civil szervezetek többek között gyerekeknek tanítják meg, hogyan kell helyesen bánni az állatokkal, gondoskodnak az önkéntes tűzoltó-utánpótlás képzéséről és lehetőséget teremtenek értelmileg sérült fiataloknak, hogy együtt kerékpározhassanak ép barátaikkal.  

Az „Ön választ, mi segítünk” programra összesen 569 civil szervezet pályázott, melyek közül az áruházlánc független szakmai partnere, a Magyar Adományozói Fórum által felkért szakértők választották ki a továbbjutókat, majd a vásárlók szavazták meg a nyerteseket.

Az áruházlánc vásárlói minden vásárlást követően egy darab zsetont kaptak, melyet a számukra legszimpatikusabb szervezet, illetve program neve mellé dobhattak be az áruházakban elhelyezett zsetongyűjtő pontokon. Az egy hónapos szavazási időszak alatt országosan a legtöbb zsetont a Szeged Extra (53 950 darab) és a Székesfehérvár Palota (49 947 darab) hipermarketekben dobták be. A legaktívabbak pedig a sarkadi szupermarket áruház vásárlói voltak, ők a vásárlások 94 százaléka után bedobták a zsetonjukat.

Országos szinten a legtöbb szavazatot, 81 864 darabot a Gézengúz Alapítvány a Születési Károsultakért gyűjtötte be, de rengetegen támogatták az S.O.S. Krízis Alapítványt (59 941 szavazat) és a Pécsi Kutató-mentő és Tűzoltó Egyesületet (58 087 szavazat) is.

„Az „Ön választ, mi segítünk” remek példája a dolgozók, vásárlók és a programban résztvevő valamennyi partner összefogásának, melynek célja, hogy pozitív hatással legyünk saját helyi közösségeinkre. Fantasztikus, hogy mennyi mindent tehetünk egy apró zsetonnal. Nagyon jó érzés volt látni a kampányoló szervezetek kreatív akcióit áruházainkban! Egyúttal szeretném megköszönni mindenkinek, aki támogatta őket céljaik megvalósításában, tegyenek így a jövőben is.” - nyilatkozta Bill O’Neill, a Tesco közép-európai vezetője.

A nyertes szervezetekről, valamint pályázati programjaikról a www.tesco.hu/kozosseg weboldalon tájékozódhatnak, ahol pályázatot összefoglaló kisfilmet is megtekinthetik.

A programról bővebben a Tesco blogján is olvashat:

http://www.tescomagyarorszag.hu/hu/blog

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.