2022. január 20. 14:46
Péterfy Bori és a diszkógömb
A Walkers kampány célja, hogy a közös továbblépés fontosságára hívja fel a figyelmet regionális kötődésű márkanagykövetekkel. Ennek keretében láthattuk ősszel Adrien Brodyt és Milla Jovovichot is a régió több országában, és így került Péterfy Bori a magyar verzióba.

Kampánycél:

A KEEP WALKING szlogen már húsz éve inspirálja a fogyasztókat a haladás pozitív üzenetével. Ez pedig sosem volt még olyan aktuális, mint az elmúlt időszakban.

Forrás: Kreatív Online

Kreatív koncepció

A Walkers kampány első hazai arcaként Péterfy Borira esett a választásunk, mivel olyan egyedi, sokoldalú és hiteles hírességet kerestünk, aki művészi teljesítményén túl társadalmilag is fontos ügyek mellett áll ki. Bori amellett, hogy a színházak és koncerttermek színpadán adja át mérhetetlen energiáját a közönségének, a női és emberi jogok mellett is felszólal, így tökéletes párosításnak éreztük őt a Johnnie Walker szellemiségével: a határainkat feszegetni kell azért, hogy közösségként előre léphessünk.

Forrás: Kreatív Online

A vele készült film elkészítésében egy-két formai elemet leszámítva szabad kezet kaptunk, így a videót Bori és Szőke Barna rendezővel közösen fejlesztettük. A Borival való beszélgetésekből hamar körvonalazódott, az ő ereje abban rejlik, hogy nem fél a kudarcoktól, átéli őket, legyen szó a járvány miatt leálló karrierről, szerelmi csalódásokról vagy épp színházi kudarcokról. Mindegyikből tanul, és bátran mer továbblépni.

Bori történetét a színpadra lépés előtti, feszült izgalommal teli állapotot vizualizálva képzeltük el, amikor az olyan rutin tevékenységeket, mint a dalok válogatása, öltözés, sminkelés is átitat ez a felfokozott állapot, ebből pedig a gyorsan, csak egy-egy pillanatra bevillanó álomképek zökkentenek ki minket.