hirdetés
hirdetés
2021. május. 16., vasárnap - Mózes, Botond.
hirdetés

GEOfood

Rangos védjegyet kaphatnak a Novohrad-Nógrád Geopark éttermei és termelői

A Novohrad-Nógrád Geopark is csatlakozott az UNESCO Globális Geoparkok nemzetközi helyi termék programjához, amelynek a célja, hogy a helyben, helyi alapanyagokból előállított ételeken keresztül lehetővé tegyék a fogyasztók számára a geo-örökség megízlelését, ezáltal még mélyebben bemutatva a geológiai örökségre építő helyi hagyományokat.

hirdetés

A Magma Geopark által 2015-ben elindított GEOfood programhoz a világon 24. geoparkként csatlakozott a Novohrad-Nógrád Geopark, megnyitva a lehetőséget a helyi termelők és éttermek számára egy nemzetközi védjegy megszerzésére.

Nagy Júlia, a program koordinátora, az Innotime Hungary kft ügyvezetője szerint a csatlakozásnak kettős célja volt: a koronavírus járvány utáni gazdasági újraindulás segítése és a klímaválságból való kilábalás támogatása a geopark térségfejlesztési eszközrendszerével. 2020-ban Nógrád Megye Önkormányzata már elindította a veddanogradit.hu oldalt, amelynek a célja a helyi termelők bemutatása és egy helyi vásárlói közösség kialakítása. A programra időről időre felhívja a figyelmet a geopark is. A GEOfood programhoz kapcsolódóan pedig a kft elindított egy országos kutatást is a kézműves és helyi termékek fogyasztásáról, hogy a kapcsolódó partnerek számára operatív tanácsokat tudjanak adni az éppen aktuális hazai fogyasztói szokásokról.

A GEOfood egy nemzetközi megkülönböztető védjegy, a kapcsolódó éttermeknek és termelőknek meg kell felelnie a nemzetközi előírásoknak. Azok a termékek és éttermek kaphatják meg a védjegyet, amelyek szoros kapcsolatban állnak a helyi földtani örökséggel, erről pedig konkrét rövid írásos információkat is szerepeltetnek az élelmiszereken és a GEOfood éttermek étlapjain.

Mivel a program kiemelt célja jelenleg a COVID miatti talpraállás segítése, a 2021-ben csatlakozó vállalkozások számára a csatlakozás és a védjegyhasználat ingyenes.

A védjegypályázati felhívás a Novohrad-Nógrád Geopark honlapján a következő linken érhető el: https://www.nogradgeopark.eu/hu/hir/geofood-vedjegypalyazati-felhivas

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!