hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 17., péntek - Zsófia.
hirdetés

Rekord-élelmiszeradomány a SPAR vásárlóitól

Több tízezer ember fogott össze az Adni Öröm! jótékonysági akció „ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék” felhívására. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR idei, immár 21. jótékonysági kezdeményezése a még személyesebb hangvételre fókuszált az adománygyűjtés során. Összesen több mint 309 tonna élelmiszer gyűlt össze, amely 34 ezer ajándékcsomag elkészítését teszi lehetővé.

hirdetés

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közösen szervezett Adni Öröm! jótékonysági akciójában idén december 14. és 19. között a karitatív szervezet több mint 3500 önkéntese 161 SPAR és INTERSPAR áruházban kérte arra a vásárlókat, hogy tartósélelmiszerek megvásárlásával segítsék a rászoruló embereket.

A gyűjtés hat napja során rekordszámú, 309 tonna élelmiszert adományoztak a vásárlók, amelyből 34 ezer ajándékcsomagot tudtak összeállítani a Magyar Máltai Szeretetszolgálat munkatársai.

Az eddigi legsikeresebb karitatív akció különleges kampánynyitója a vásárlói visszajelzések szerint empátiát keltett és aktivizálta a vásárlókat. Az „ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék” üzenetét hangsúlyozta, hogy a tartósélelmiszereket, előre karácsonyi díszcsomagolásba öltöztették, ezzel is ráirányítva a figyelmet, hogy milyen árucikkekre lehet szüksége a rászorulóknak.

Az Adni Öröm! kisfilmje bemutatja a kezdeményezés új vizuális világát, illetve azt, hogyan mutattak az adományozásra ösztönző áruházi kihelyezések.



Az adományozás személyesebbé is vált azáltal, hogy valós élethelyzetek, egyéni sorsok bemutatásával hozták testközelbe a rászoruló egyéneket, családokat. A vásárlók leginkább cukrot, olajat, konzerveket, édességeket, tésztákat, lisztet és rizst adtak át az önkénteseknek az áruházak gyűjtőpontjain. A szervezők az Adni Öröm! akció keretében arra is felhívták a figyelmet, hogy adományozásra az év minden napján lehetőség nyílik a két szervezet több évtizedes együttműködése keretében, legyen szó Máltai adománykártyákról, vagy Supershop pontokról.

A több mint húszéves gyakorlatot követve, a karitatív szervezet munkatársai az összegyűlt élelmiszereket minden nap raktárakba szállították az ország több pontján, ahol egységcsomagokat állítottak össze. A 34 ezer csomagot a Magyar Máltai Szeretetszolgálat önkéntesei még a téli ünnep előtt eljuttatták a rászorulóknak.

Az idén 21. alkalommal lebonyolított Adni Öröm! jótékonysági kezdeményezés szervezői, a SPAR és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat a rászoruló családok nevében köszöni az adományokat.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.