hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 06., csütörtök - Ivett, Frida.
hirdetés

Robog a Creppy Streetfood Truck

Az Amerikát is meghódító franchise világsiker után új üzleti modellel mutatkozott be a palacsintás gasztroforradalom úttörője. Innovatívabb IT rendszerrel, prémium minőségű ételekkel és látványsütéssel nyitotta meg kapuit a Creppy Streetfood Truck.

hirdetés

A különleges formatervezésű guruló palacsintaházon ugyanúgy visszaköszön minden Creppy-s jellegzetesség, úgy, mint a palacsintaformák, valamint a céget meghatározó vidám színek. A kínálatban valódi Creppy palacsinta különlegességek szerepelnek streetfood formára tervezve.

Régóta dédelgetett álmát váltotta valóra a Creppy PalacsintaHáz saját Streetfood kocsijának felépítésével. A mobiljárgány Miskolc legnagyobb borgasztronómiai rendezvényén, az Avasi Borangoláson mutatkozott be először a nagyközönség előtt. A Creppy Streetfood olasz és tradicionális prémium minőségi alapanyagokat tartalmazó ételkínálatában a hagyományos vonal mellett, komplett ételkompozíciókkal is találkozhatunk streetfood formára tervezve. A truck egyik legizgalmasabb attrakciója, hogy a képzett kollégák látványsütés keretében, közvetlen a palacsintaszerelmesek előtt készítik el és töltik meg az óriáspalacsintákat.

„A Streetfood mobil járgánnyal a célunk, hogy rugalmasan tudjuk bővíteni célközönségeink körét, és minél több szabadtéri rendezvényen, fesztiválon mutathassuk be a Creppy élményt. Nagy örömünkre eddig csak pozitív visszajelzéseket kaptunk a Streetfood kompozíciót illetően. A környezettudatosság jegyében arra is odafigyelünk, hogy az ételeket újrahasznosítható tányérokon, eko-evőeszközökkel kínáljuk.” – mondta el Oszlánczi Réka, a Creppy PalacsintaHáz és a Creppy Franchise alapító tulajdonosa.

A mobil Creppy Streetfood Truck még közelebb viszi a Creppy élményt a palacsintás különlegességeket kedvelő közönséghez. A gyerekek nagy örömére, május 26-án a miskolci Repülőtéren megrendezett gyereknapi fesztiválon, valamint ezt követően a Szomolyai Cseresznyefesztiválon és Gyöngyösön a Delfin Gyermeknapon résztvevők már élvezhették a Creppy Streetfood kínálatát.

A cégvezetés célja, hogy minél szélesebb körben népszerűsítse a Creppy különlegességeit, amelyhez kiváló eszköz a kitűnő gasztronómiai és esztétikai élményt nyújtó Streetfood Truck.

Hatalmas üzleti potenciált is rejt a koncepció, hiszen egy újabb franchise modellről beszélhetünk, amely megalkotásánál alapvető elvárás volt, hogy megfeleljen a Creppy Franchise Rendszer által támasztott követelménynek mind a kinézetét, mind a kínálatát tekintve.

Miért éri meg a Creppy Streetfood Franchise?

A cégvezetés szerint már akár 8 millió Ft befektetett összeggel is el lehet indulni, amely magában foglalja a Creppy Streetfood Truck-ot is. A befektetett tőke pedig 30 hónap alatt meg is térülhet. A további számok azt mutatják, hogy egy-egy rendezvény alkalmával általában a bevétel negyedét kell a rezsiköltségre költeni, az ételek bekerülési költsége, valamint az útiköltség pedig a kínált termékek árának körülbelül 35 százalékát teszi ki. Egy olyan minőségi szolgáltatást nyújtó egységhez csatlakozó partnerek, mint a Creppy Streetfood Truck, a befektetéstől számított 3. évtől már jelentős haszonnal kalkulálhatnak. A tapasztalt és elismert cégvezetés profi marketing támogatást is nyújt a franchise partnereinek.

Dupla öröm a Creppy-nél - újabb díjat hozott a miskolci PalacsintaHáznak a Fekete kutya

A Streetfood Truck felavatásával egy napon került átadásra a Miskolci Tükörkép Közéleti Egyesület által kezdeményezett Weidlich Pál Kereskedelmi és Vendéglátói Nívódíj. Az elismerés célja a Miskolchoz kötődő kereskedők és vendéglátóiparosok munkájának elismerése, amiért tevékenységükkel kimagaslóan képviselik szakmájukat, így növelve a város hírnevét. Miskolc egyik leginnovatívabb szemléletű vállalkozójának nevéhez fűződő díjat, és az azt szimbolizáló fekete kutya szobrot idén és egyben először Oszlánczi Réka, a Creppy PalacsintaHáz és a Creppy Franchise alapító tulajdonosa érdemelte ki.

 „Ez nem az első díjam, viszont annál meghatóbb, mert ezt végre itt lokálisan Miskolctól kapom, a miskolciaknak az elismeréseképpen fogom fel, ezért nagyon sokat jelent számomra.” –  tudhattuk meg Oszlánczi Rékától, aki nemrégiben Las Vegasban képviselte a palacsintás brandet, ahol  a Creppy Franchise System-et a világ legígéretesebb franchise koncepciója közé választották.

A díj átadásával a Miskolci Tükörkép Közéleti Egyesület hagyományt kíván teremteni. A jövőben évenként ítélik oda a díjat a Weidlich Pál által szabott minőségi mércéhez méltó teljesítményt nyújtó kereskedők vagy ipari szolgáltatók részére.

„Ez az elismerés számomra azért fontos, mert úgy érzem, hogy hasonló innovatív szemlélettel rendelkezem, mint Weidlich Pál a maga idejében. A vendéglátás magas szintű módszertana számomra is elsődleges szempont. Úgy gondolom, olyan értéket teremtünk a Creppy élménnyel Miskolcon, amely a maga nemében egyedülálló, és amelyre büszke lehet a város.” - fűzte hozzá Réka.

 

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.