hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Sokkal érzékenyebbek a magyar férfiak, mint gondolnánk

Milyen értékek fontosak egy férfi életében? Mi tesz boldoggá egy pasit? Mik számára a legfontosabb pillanatok? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket tettek fel 18-59 év közötti férfiaknak a Krušovice kutatásában. Az eredmények pedig meglepők lettek.  

hirdetés

A magyar fogyasztók egyre jobban kedvelik a cseh söröket, az eladások évről évre növekednek. A HEINEKEN a trendeket látva 2016-ban döntött arról, hogy bevezeti a magyar piacra a legkirályibb cseh sört, a Krušovicét.

A hagyományoknak megfelelően a legmagasabb minőségű alapanyagokból évszázados szakértelemmel készülő sör stílusában az 500 éves királyi örökségű hagyományokat ötvözi napjaink modern kultuszaival. Ennek köszönhető, hogy a királyi Krušovice nagyon gyorsan komoly sikert aratott, elsősorban a férfiak körében.

Maga a Krušovice, ahogy a cseh sör is egy nagyon férfias kategória, hiszen a minőségnek, a hagyományoknak és a szakértelemnek köszönhetően igazán karakteres sörről beszélhetünk. Ezekhez a klasszikus értékekhez és a férfiasság témája kapcsolódva kereste a Krušovice és az NRC piackutató a választ arra, hogy milyen értékek fontosak igazán a férfiak számára és mik azok a fontos pillanatok, amelyek kiemelkedően meghatározóak az életükben.

Érző lelkek, családcentrikus férfiak és magányos farkasok

A férfiak 77 százaléka tartja magát férfiasnak, sokaknak (66%) számít a külső megjelenés, igényesek arra, hogy hogy néznek ki. A válaszadók bő fele (52%) jóképűnek tartja magát. Miközben az egészséges férfiúi hiúság visszatükröződik az eredményeken, az is kiderül, hogy meglepően magas az aránya azoknak is, akiknek fontos az apaszerep: 100 válaszadóból 72 állította, hogy saját család nélkül nem tudja elképzelni az életét. Ez pedig magasabb azok arányánál, akik a barátokról nyilatkoztak hasonlóan (60%). Ugyanakkor a magányos farkas típusú férfiak legendája is igaznak tűnik: a válaszadók 59 százaléka mondta el, hogy szeret egyedül lenni.

Meglepő válaszokat kaptak a Krušovice kutatásán dolgozó szakemberek, amikor érzelmi síkra terelődöttek a kérdések. A válaszadó férfiak 86 százaléka véli úgy, hogy az erősebbiknek gondolt nem képviselői jóval érzékenyebbek annál, mint amit gondolnak róluk. A megkérdezettek 77 százaléka szerint ez saját magára is igaz. Okot adhat a jelenségre, hogy 61 százalékuk elismerte: nehezen tudja kimutatni érzéseit. 

Elért célok és kiegyensúlyozott családi élet a férfiboldogság forrása

Egy férfi hétköznapi boldogsága leginkább céljai elérésében (77%) és a kiegyensúlyozott családi életében rejlik (77%). A 18-59 évesek 69 százaléka a karrierjéből is táplálkozik e téren. 46 százalékuk a barátsághoz köti a boldog napjait és mindössze 34 százalékuknak tudja megédesíteni a napját egy kedvelt sportolóhoz vagy kedvenc csapathoz köthető sportsiker.

Egy férfi számára a legnagyobb, legfontosabb pillanatok, emlékek a családhoz kötődnek. 78 százalékuk nevezett meg ilyet, amikor az emlékei között kutattak. 61 százalékuk az anyagi világból, míg 55 százalékuk a karrierjükből említett meg felejthetetlen mozzanatokat. 100-ból 34 férfi számára köthető nagy pillanat valamilyen ünnephez.

A karrierista, munkájának élő férfi mítoszát is kikezdeni látszanak a legfrissebb kutatási eredmények. A válaszadók fele állította csak, hogy egy férfi csak akkor lehet sikeres, ha a munkájában is az.

A sörnek fontos szerep jut a férfi társadalmi életében

3 magyar férfiból kettő szereti a sört (65%), továbbá a Budapesten és a vidéki városokban élők körében egyaránt népszerű a folyékony kenyér. A válaszadó férfiak 53 százaléka vallotta, hogy szeret egy sör mellett beszélgetni a barátaival, 52 százalékuk választja mindig a minőségit. Bő egyharmaduk, 34 százalékuk számára a sör emelni tudja a mindennapi pillanatok fényét.

„A férfiak sokkal sokszínűbbek, mint amilyen kép él róluk a társadalomban. Sokfélék a fontos pillanataik is. A Krušovice az igényes, értékelvű férfiak választása már évtizedek óta” – mondta Harsányi Zsófia, a Krušovice márkamendzsere.

A reprezentatív omnibusz kutatás során 500 férfi válaszolt a feltett kérdesekre. A felmérés fontos megállapítása, hogy a férfiak szerint a férfiasság egyik jele az igényesség: igényesség a külső megjelenésben, a munkában és az italok megválasztásában egyaránt. Mindez nagyban összecseng a Krušovice által képviselt értékekkel, a márka ugyanis egy karakteresen férfias, Csehországban többszáz éves hagyományokkal rendelkező minőségi sör, amely támogatja az igényes megjelenést is.

Ennek jegyében kötött rendhagyó megállapodást a Krušovice a budapesti Rehab Barber Shoppal, hogy idén nyáron különleges ajánlatot tegyenek az igényes férfiaknak: aki a Krušovice Királyi stílust választja, az egy haj és szakállvágásért 6000 forint helyett mindössze 3000-ot fizet, ha pedig készít magáról egy képet a Krušovice tükörben és a javasolt hashtagek egyikével feltölti az instagram-ra, ezen felül egy pohár Krušovicét kap ajándékba. A különleges kedvezmény a fodrászat Múzeum körút 13. szám alatti üzletében június 22. és augusztus 31. között vehető igénybe.

A Krušovice azért választotta a Rehab Barber Shopot partneréül, mert a fodrászat férfiakra szakosodott, ráadásul az üzlethez egy bistro is tartozik, ahol minőségi söröket szolgálnak fel. A Rehab egyszerre nyújtja az igényes megjelenést és az igényes sört a férfiaknak, két olyan dolgot, amelyet – amint azt a kutatás is megerősítette – a férfiak többsége fontosnak tart.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.