hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

SPAR: megkezdődött a tanszerek szezonja

Az INTERSPAR áruházakban a tanévkezdés összes kelléke egy helyen beszerezhető. Az írószerektől a táskákon és ruházati cikkeken keresztül az alapvető elektronikai eszközökig minden megtalálható a hipermarketek kínálatában.

hirdetés

A szülők augusztusi, a szükséges taneszközökről történő iskolai tájékoztatását követően látványosan megnövekedik az INTERSPAR áruházak iskolai termék-forgalma, augusztus 20-a után az iskolakezdésig pedig megnégyszereződik.

A fokozott kereslethez és a változó vásárlói igényekhez alkalmazkodva idén a megszokott és kedvelt márkák mellett a magasabb árfekvésű, kiemelkedő minőségű termékek nagyobb választékban találhatóak meg a hipermarketek kínálatában.

Az INTERSPAR-ok az iskolai felszerelések kapcsán abban is segítenek, hogy több pénz maradjon a család pénztárcájában: a SPAR már július végén elindította azokat a vásárlási akciókat, amelyek a tanévkezdés legfontosabb termékeit foglalják egy csokorba.



„A SPAR Magyarország nagy figyelmet fordít arra, hogy a szezonális termékek a legmagasabb minőségben és a kellő mennyiségben álljanak a vásárlók rendelkezésére. A teljes hálózatunkban 1450 cikkel biztosítjuk a lakosság ellátását. Az iskolakezdés előtti időszakban kibővített választékkal várjuk vásárlóinkat, hogy minden, az iskolakezdéshez kapcsolódó terméket egy helyen meg tudjanak vásárolni” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A SPAR Magyarország a hipermarketekben idén július 25-én kezdte meg az iskolai felszerelések szezonális akcióját, és bővítette az addigi választékot. Az INTERSPAR-okban mindent be lehet szerezni, ami az iskolakezdéshez szükséges, az iskolatáskáktól kezdve a papír-írószer termékeken át az elektronikai eszközökig. A SPAR szupermarketeket augusztus elején töltötték fel iskolaszezonos termékekkel, elsősorban tűzött és spirál füzetekkel, valamint alapvető iskolaszerekkel.

Az iskolai termékek közül tavaly a legkeresettebbek a füzetek és a füzetborítók voltak, melyek a forgalom egyharmadát tették ki. Jelentős igény mutatkozott a rajzeszközök és rajzpapírok, valamint a tan- és iskolaszerek iránt is. Nagyságrendben hasonló mértékben keresték a vásárlók a tolltartókat, illetve a tollakat és tollbetéteket.

A SPAR „Sulira készen!” címmel szezonális katalógusba gyűjtötte az iskolakezdéshez szükséges termékcsoportokat, amelyben testnevelés órákhoz, délutáni edzésekhez kellő, kedvezményes árú sportruházat is található. A katalógus július 25-től szeptember 12-ig érvényes az ország 31 INTERSPAR áruházban, de akár online is megtekinthető, segítve a szülőket a gyors választásban és vásárlásban.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”