hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 25., szombat - Eufrozina, Kende.
hirdetés

SuperShop: Nyáron tesztelik a mobilfizetést

Tudósítás a Laurel Retail Konferenciáról (7.)

A célzottabb ajánlatok bevezetését, illetve a mobilfizetést teszik lehetővé a SuperShop legújabb fejlesztései – mondta el a siófoki Retail Konferencia első napjának délutánján tartott előadásában Hovanyecz Norbert, SuperShop Kft. ügyvezető igazgatója. Az első NFC-s mobilfizetési projekt már elindult, hamarosan több OMV benzinkúton lehet majd okostelefonnal kávét venni.

hirdetés

A legnagyobb hazai, többpartneres hűségprogram, a SuperShop 2000-ben indult el és jelenleg 2,4 millió kártyabirtokosa van. A hűségprogramok vásárlást befolyásoló szerepe a GfK mérései szerint nőtt – mondta el Hovanyecz Norbert. Ebben az is közrejátszott, hogy mind többet nyújtanak a partnereknek és a fogyasztóknak. A hűségprogram a vevőnek szól, a kereskedőnek a mögötte lévő adathalmaz az érdekes, amelyből megtudhatja, mi a fogyasztó igénye, hogyan viselkedik – hangsúlyozta a SuperShop Kft. vezetője.

Amikor üzletfejlesztésről és innovációról van szó, a vállalatnak mind a partnerek, mind a kártyahasználók igényeit figyelembe kell vennie. Számlán vezetik a kártyatulajdonosok pontjait, amelynek mindazt tudnia kell, amit egy komplex banki rendszernek. Elég csak arra gondolni, hogy 2,4 millió ember személyes adatait kezelik. Ha törzsvásárlói rendszert építünk, akkor annak folyamatosan elérhetőnek kell lennie a vásárlók számára, hiszen egy többletet ígértünk, így egyfajta VIP-érzést kell kínálnunk számukra, és ezt minden fejlesztésnél figyelembe kell venni – hangoztatta Hovanyecz Norbert.

A társaság 2011 októberében indított egy el egy teljesen új rendszert. A törzsvásárlói programon keresztüli profit növelésre kínál lehetőséget a vállalat új megoldása, a Terminal Slip Kupon. Ennek segítségével minimális költséggel lehet növelni a forgalmat és akár személyre szabott ajánlatokat lehet kínálni. A vásárlás után kapott SuperShop blokkon helyeznek el egy hirdetést, amelyen akár árakciókat, promóciókat tudnak kínálni, de cégek közötti keresztpromócióra is van lehetőség. A fogyasztók Extra SuperShop Kuponként találkoznak az innovatív újdonsággal, amelynek bevezetéséhez egy közös pontot kellett találni a partnerek között, ami végül a POS terminál lett – ismertette a fejlesztés részleteit a vezető.

A társaság egy másik előremutató projektje az NFC (Near Field Communication, a kis távolságú, biztonságos vezeték nélküli kommunikáció) technológián alapuló mobilfizetés elterjesztése, amelyen a Magyar Mobiltárca Egyesület tagjaként dolgoznak. Hovanyecz Norbert úgy látja, az utolsó negyedévben valószínűleg már élesben is elindul az első kereskedelmi célú NFC mobilfizetési alkalmazás Magyarországon. A tesztelést nyáron végzik, az első sikeres próbákon már túl vannak: egy OMV-töltőállomáson található kávéautomatánál vezették be a megoldást.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.