hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 25., szombat - Eufrozina, Kende.
hirdetés

Száműzi a műanyag szívószálakat a McDonald’s

Az Egyesült Királyságban 2019 egyik meg nem nevezett napjára például már írmagjuk se marad a cég éttermeiben.

hirdetés

Június 15-én a McDonald’s bejelentette, hogy hadjáratot indít a műanyag szívószálak ellen. Míg Amerikában a plasztik verziók alternatíváinak tesztelésbe kezd, az Egyesült Királyságban és Írországban átáll a papír változatokra.

A folyamatok elindítása az idei év egyik későbbi időpontjára van beütemezve.

A McDonald’s-ra és sok más gyorsétteremláncra a fogyasztók és a környezetvédők egyaránt erős nyomást gyakorolnak, hogy hagyjanak fel a műanyag szívószálak használatával, mivel ezek az óceánba érve komoly károkat okozhatnak a helyi élővilágban.

Forrás: YouTube

A „Meki” az USA-ban több mint 14 000, az Egyesült Királyságban pedig nagyjából 1360 egységgel rendelkezik.

Ez utóbbi két országban a McDonald’s-okból várhatóan szeptemberben kezdenek majd eltűnögetni a műanyag szívószálak, hogy aztán valamikor 2019-ben megszűnjenek létezni. A multinacionális vállalat Franciaországban, Svédországban és Norvégiában hamarosan szintén megkezdi a kísérletezgetést.

Amint az ismeretes, az Egyesült Királyságban 2018-ban egyelőre csak egy nyilvános konzultációt fognak megkezdeni, hogy esetleg valamikor majd egy, az egyszer használatos műanyag tárgyak forgalmazását tiltó törvényjavaslatot megfogalmazzanak-e. Úgy néz ki tehát, hogy (többekkel egyetemben) legalábbis ebből a szempontból a McDonald’s megelőzi a korát.  

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: The New York Times)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.