hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Tehenet fejni és kasszázni is lehetett

Tizenhatodik alkalommal rendezték meg a Sziget Szervezőiroda portfoliójába tartozó Generali Gyerek Szigetet. A rendezvény júniusban, minden hétvégén várta az érdeklődőket.

hirdetés

A szervezők közleménye szerint az eseménynek egy-egy hétvégén már 45-50 ezer látogatója van, és mivel a Gyerek Sziget ingyenes rendezvénysorozat, a szponzori bevételekből tartja el magát. Ennek okán kaptunk egy listát a Szigettől a megjelenő márkákról és azok aktivitásairól is, ami szakmai szemmel szerintünk érdekes lehet marketinges olvasóinknak.

Voltak olyan márkák, melyek programhelyszínt, aktivitást támogattak, ilyen volt a Jana Baba Játszóház és Pihenőpark. A játszóház közelében a kismamákat pelenkázó és egy etetősátor várta, ahol nyugodtabb környezetben tudták tisztába tenni és megetetni a gyerekeket.

A leghangsúlyosabb márkajelenlét az ötödik éve névadó szponzorként jelen lévő Generali a Biztonságért Alapítványé volt. A támogatás célja, hogy az alapítvány célkitűzései, mint a közlekedésbiztonság, az egészségmegőrzés és a sportolás fontosságának üzenete, élményszerű programokon keresztül juthasson el a látogatókhoz – írja a szervezők közleménye.

A Generali Nagyszínpadon voltak a fő fellépők, koncertek és egyéb előadások. A névadó szponzori státusz mellett három, az alapítvány céljaival összhangban lévő aktivitás mellé állt a cég: a Generali Bringa Parkban ügyességi játékok, versenyek voltak, a KRESZ Parkban néhány alapvető KRESZ-szabályt tanítottak meg a gyerekeknek. Ezen kívül volt egy Generali Sport Park is.

A fesztiválokon az elmúlt években aktív Rossmann a Gyerek Szigeten is febukkant. A Rossmann Ringató Ligetnek nevezett helyszínnel voltak jelen, itt mondókákat és dalokat lehetett hallgatni, tanulni, a foglalkozásvezetők saját hangszereikkel zenéltek. A standnál lehetőség volt megkóstolni a Rossmann saját márkás termékeit, de itt is volt etető és tisztába tevő sarok.

A nagy Szigeten tavaly debütált Aldi most a Gyerek Szigeten is megjelent. Az áruházlánc a Minipoliszban már évek óta működtet egy, a gyerekek számára kialakított és berendezett áruházat, amely egy valódi Aldi áruház kicsinyített mása, ahol nem csupán a vásárlást végezhetik maguk, hanem az árufeltöltéstől a kasszázásig számos bolti folyamatot próbálhatnak ki játékos formában. A vállalat most egy ugyanilyen kicsinyített üzletet alakított ki a Gyerek Szigeten.

A Decathlon Sport Park egy öt ügyességi feladatból álló sportos játékkal várta a látogatókat, amivel ajándékokat lehetett nyerni. Megjelent az M2 is, melyen június 1-től nincs reklám a gyerekműsorok mellett. A Gyerek Szigetre egy biztonságos kalandparkot telepítettek. Egy másik tévé, a Minimax csatorna egész napos programokkal, gyerekzenekarok koncertjeivel várta a gyerekeket a második Minimax Fesztiválnak nevezett programján. A Riska Élményszigeten játékok és egyéb programok várták a családokat, kipróbálhatták  például a „tehénfejést”, találkozhattak  Riskával, a Rossmann és a Jana mellett ők is végeztek termékkóstoltatást.

Kint volt ezen kívül a Magyar Turisztikai Ügynökség, minden hétvégén Magyarország egyes tájait, látnivalóit mutatták be, emellett gyerekbarát helyszíneket, attrakciókat, szállásokat népszerűsítettek. A Henkel Magyarország  az egyik termékével,  a Vape kullancs és szúnyogriasztó készítménnyel volt jelen a Gyerek  Szigeten. A helyszíni megjelenésének célja a szülők figyelmének felkeltése a szabadtéri veszélyekre.

(forrás: kreativ.hu)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.