hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 07., péntek - Gizella.
hirdetés

Több mint félmillió virág a Tescókban

A Tesco a vásárlói szokások alapján jól tudja, hogy a virágok impulzív termékek, viszont vannak az évben olyan alkalmak, amikor az átlagosnál magasabb a kereslet irántuk. Ilyen esemény tavasszal a Nőnap és az Anyák napja. A megfelelő szezonális és állandó kínálat kialakítása és a mennyiségek biztosítása mellett a Tesco számára kiemelten fontos, hogy a magyar vásárlók minél nagyobb arányban magyar szállítók termékei közül választhassanak. A szegedi székhelyű Árendás Virág Kft-vel már 13 éve dolgozik együtt a Tesco, a cég több mint 1 millió virágot szállít a Tesco áruházakba egész évben.

hirdetés

Az értékesített virágmennyiség március 8-án, a nemzetközi nőnapon a legnagyobb, ilyenkor ugyanis átlagosan öt-hatszorosával több cserepes és vágott virág fogy az éves átlaghoz képest. Nőnap után Anyák napja alkalmából veszik a legtöbb virágot, valamint a Valentin-napi virágértékesítés is jelentős. A virágfajták népszerűsége leginkább az évszaknak és az adott ünnepnek megfelelően alakul.

A legtöbbet a krizantémból ad el éves szinten a Tesco, abból is a 12 cm-es a legkedveltebb. Örök kedvenc még a rózsa, az orchidea, a primula (kankalin), krókusz, mikulásvirág és a karácsonyi kaktusz. Tapasztalatok szerint a vásárlók leginkább a cserepes virágokat preferálják. A Tesco idén nőnapra 460 ezer cserepes és 150 ezer vágott virággal készült.  Ahhoz, hogy a kiemelt ünnepeken is folyamatos legyen a kiváló minőségű kínálat, olyan partnerekre van szükség, akik mindezt biztosítani tudják.

Forrás: 123rf

Az Árendás Virág Kft. maximálisan fel van készülve a kiemelt időszakokra is. Éves szinten ugyanis több mint 1 millió növényt képesek termeszteni a 13 ezer négyzetméteres üvegházban és 1 hektáros termőföldön. A Tescón keresztül pedig nemcsak a magyar piacon jelenhetnek meg növényeik, hanem a cseh és szlovák áruházakba is eljutnak magas minőségű kültéri, beltéri, cserepes növényeik.

„A legfőbb szempont nálunk a vásárló elégedettsége, ugyanakkor azt is tudjuk, hogy fontos a jó ár és a jó partneri viszony. A Tescóval való együttműködés mindhárom szempontból példaértékű. A vállalat már kezdetektől bízik a szakértelmünkben, így a Tesco segítségével tudtunk kilépni az exportpiacainkra” – emelte ki a partnerséggel kapcsolatban Árendás Csilla az Árendás Virág Kft. ügyvezetője.

A magyar áruházak közül a debreceni, Kishegyesi úti Tescóban fogy a legtöbb cserepes virág; a legutóbbi szezonban több, mint 91 ezer darabot értékesített az áruházlánc. Debrecent Kaposvár követi, a harmadik helyen pedig Balassagyarmat áll. Vágott virágból a budapesti Fogarasi úti hipermarketben vesznek a legtöbbet. A második legnagyobb mennyiséget ebben a kategóriában szintén Kaposváron adja el az áruházlánc, a harmadik helyet pedig Gödöllő birtokolja.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.