hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 16., vasárnap - Mózes, Botond.
hirdetés

„Tökéletlenül tökéletes” a Tesco élelmiszer-pazarlás elleni kampánya

Népszerű a Tesco „Perfectly Imperfect” kezdeményezése a magyar vásárlók körében, így április közepétől 8 újabb, így összesen már 20 áruházban érhető el az esztétikai hibás, ám minőségileg kifogástalan zöldség-gyümölcs kínálat. A 2017 januárjában indított pilot projekt egyik fő célja, hogy az áruházlánc termelői oldalon is segítsen csökkenteni az élelmiszer-pazarlást.

hirdetés

A Tesco társadalmi felelősségvállalási stratégiájában prioritást élvez az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem, melyet több fronton is támogat. Közel 100 hazai áruházában működik a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel közös élelmiszer-mentő programja, melyben a résztvevő áruházak minden munkanap végén visszagyűjtik és rászorulóknak adományozzák a már nem értékesíthető, azonban fogyasztásra teljes mértékben alkalmas zöldséget, gyümölcsöt, valamint pékárut. A „Perfectly Imperfect” kínálat hazai bevezetésével pedig újabb frontot nyitott a pazarlás elleni küzdelemben: a nem teljesen tökéletes külsejű, ám élelmiszerbiztonsági szempontból kifogástalan alma, répa és burgonya átvételével az áruházlánc szállítóinak segít. Azzal, hogy több árut vesz át partnereitől, azok kevesebb ehető élelmiszert dobnak ki. A nemes cél mellett ráadásul a Tesco vásárlói is jól járnak, hiszen a szokásosnál kedvezőbb áron juthatnak hozzá a finom és egészséges, ám kissé tökéletlen termékekhez.


A tesztprogram indításakor 12 hazai áruházban érhették el a vásárlók a külsejükben a megszokottól eltérő (főként méret- és héjhibás, valamint nem megfelelő alakú), almát, burgonyát és sárgarépát. Április közepétől pedig 8 újabb áruház (Budapesten a Fogarasi úti, Váci úti és Pesti úti, valamint a kaposvári, mosonmagyaróvári, soproni, egri és a szegedi Tesco Extra) csatlakozott a programhoz, így még több vásárló számára válnak elérhetővé a „kívül szokatlan, belül hibátlan” zöldségek és gyümölcsök.


A Tesco folyamatosan dolgozik azon, hogy a programban résztvevő áruházak számát, illetve az elérhető termékek körét kiterjessze. Az áruházlánc rendszeresen egyeztet szállítóival, valamint a vásárlói visszajelzéseket is figyelembe veszi a program bővítésének tervezésekor.
A programban résztvevő áruházak teljes listáját megtekinthetik a Tesco weboldalán: http://tesco.hu/perfectly-imperfect/

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”