hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Személyi változás

Új Kelet-Európáért felelős ügyvezető igazgató a Tetra Paknál

A Tetra Pak, a világ vezető élelmiszer-feldolgozással és csomagolással foglalkozó vállalata Lyndsay Loyden-Edwardsot nevezte ki a vállalat kelet-európai működéséért felelős ügyvezető igazgatónak. Loyden-Edwards Guillaume Laturrette helyét veszi át, aki március végén hagyta el a vállalatot.

hirdetés

Loyden-Edwards több mint 15 évnyi tapasztalat birtokában lát új feladatához. Korábban számos vezetői pozíciót töltött be értékesítési és marketing területeken a csomagolási és a kereskedelmi szektorokban. 2018-ban csatlakozott a Tetra Pakhoz az Egyesült Királyságért és Írországért felelős ügyfélkapcsolati igazgatóként. Ez alatt az idő alatt a ReCarton UK, valamint a The Alliance of Beverage Cartons and the Environment (ACE) igazgatósági tagjaként is tevékenykedett a csomagolóipar fenntarthatóságának ügyét előmozdítva az Egyesült Királyságban.

“Nagy megtiszteltetés számomra, hogy a Tetra Pak tevékenységeit irányíthatom a folyamatosan növekvő és dinamikus kelet-európai piacon. – mondta Loyden Edwards. “Izgatott vagyok, hogy tovább építhetem a már most is erős pozíciónkat a régióban és ügyfeleinkkel szoros együttműködésben dolgozva ragadhatom meg az új növekedési lehetőségeket az élelmiszer-biztonságot és fenntarthatóságot szem előtt tartva.”

Lyndsay Loyden-Edwards

Mielőtt a Tetra Pakhoz csatlakozott volna, Loyden-Edwards a DS Smith Plastics csomagolási megoldásokkal foglalkozó vállalat értékesítési vezetőjeként dolgozott. Diplomáját a Derby Egyetem marketing, terméktervezés és statisztika szakán szerezte az Egyesült Királyságban. Új feladatkörét Loyden-Edwards a lengyelországi Varsóból látja el.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”