hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 17., péntek - Zsófia.
hirdetés

Webáruház

Újabb településeken tette kínálatát online is elérhetővé az ALDI

További 33 Budapest környéki városban és községben indul el a ROKSH személyes bevásárlási szolgáltatása, amely révén az ALDI üzletek több mint 3000 terméke rendelhető meg házhozszállítással.

hirdetés

A hazai diszkontláncok közül elsőként az ALDI termékei vásárolhatók meg online webshopon keresztül. A szolgáltatás 2020. novemberében indult Budapesten, azóta pedig már Budaörsön, Törökbálinton, Érden és Diósdon is vállalja az ALDI termékeinek házhozszállítását a ROKSH. Az ALDI tovább bővíti az együttműködését a magyar startup-pal és újabb településeken lesz online rendelhető az áruházlánc kínálatának több ezer árucikke.

A mostani bővítéssel Biatorbágy, Budajenő, Budakeszi, Budaörs, Csömör, Diósd, Dunaharaszti, Dunakeszi, Ecser, Érd, Fót, Gödöllő, Gyál, Gyömrő, Halásztelek, Kerepes, Kistarcsa, Maglód, Nagykovácsi, Nagytarcsa, Páty, Pilisvörösvár, Pilisszentiván, Pomáz, Remeteszőlős, Solymár, Szentendre, Szigetszentmiklós, Telki, Törökbálint, Üllő, Üröm és Vecsés területén újabb, közel 600 000 ember, illetve mintegy 200 000 háztartás számára nyílik lehetőség online rendelni az ALDI áruházaiból. A bővítés további munkalehetőségek létrehozásával jár együtt: az új területek bevonásával több mint 100 Személyes Bevásárló csatlakozik a ROKSH-hoz.

Forrás: 123rf

Májustól már az ALDI szezonális termékeinek egy része is megrendelhető a www.roksh.com weboldalon, így az időszakosan kapható árucikkek is megvásárolhatók online. Budapest belvárosában kerékpáros futárokat is alkalmaz az ROKSH, így alacsony megrendelt árucikk-darabszám, illetve kis térfogat és súly esetében biciklivel közlekednek a személyes bevásárló asszisztensek.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!