hirdetés
hirdetés
2021. május. 07., péntek - Gizella.
hirdetés

Online vásárlás

Újabb városokban indult el a SPAR online shop áruházi átvételi szolgáltatása

Bács-Kiskun és Zala megye székhelyeinek csatlakozásával már közel 2,3 millió vásárló élhet a kényelmes online vásárlás és az érintésmentes áruátvétel korszerű lehetőségével. A dinamikusan fejlődő online-üzletág a tervek szerint a jövőben további településeken is minőségi és megbízható vásárlási alternatívát kínál a vevőközönségnek. A nyitási akció keretében április 30-ig az átvétel díja jelképes egy forintba kerül.

hirdetés

„A SPAR online shopja és a rugalmas áruházi átvétel egyre többek számára biztosít kényelmes és gyors lehetőséget a kisebb és nagyobb bevásárlások során. E vásárlási mód iránt óriási igény mutatkozik, ezért két további megyeszékhelyen indítottuk el a szolgáltatásunkat. A több mint 111 ezer lakosú Kecskemét és a 62 ezres lélekszámú Zalaegerszeg és vonzáskörzeteik csatlakozásával ma már a 2,3 millió főt közelíti azoknak a száma, akik számára elérhetővé vált a praktikus internetes bevásárlás és a biztonságos áruházi áruátvételi mód” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

 

 

 

A kényelmi szolgáltatás előnyeit korábban Budapesten és közel ötven környező településen, Tatabányán és vonzáskörzetében és a Velencei-tó vidékének turisztikailag frekventált kilenc településén élvezhették a vevők. Bács-Kiskun és Zala megye székhelyeinek csatlakozásával az online shop idén tavasztól két új áruházi átvételi ponttal bővült: a Kecskemét, Március 15. utca 5/a szám alatti SPAR szupermarket, valamint a Zalaegerszeg, Ola utca 1. szám alatt működő INTERSPAR hipermarket áruházakban is lehetőség van átvenni a megrendeléseket. A vásárlókat április 30-ig mindkét ponton rendhagyó nyitási akció várja, az átvétel díja jelképes egy forintba kerül.

Forrás: spar.hu

Mint a többi településen, Kecskeméten és Zalaegerszegen is a webshopos vásárlók hétfőtől szombatig a rendelkezésre álló kétórás idősávokból választva tudják a rendelést megkezdeni, aminek ellenértékét online, bankkártyával vagy az átvételi helyszínen bankkártyás fizetéssel rendezhetik. Az összeállított csomagokat az áruházak oldalánál kijelölt parkolóhelyeken tudják átvenni, ahol „Online bevásárlás átvétele” feliratú táblák nyújtanak útbaigazítást. Az ott található kaputelefonokon kell bejelentkezni és közölni, milyen néven történt a megrendelés, ezt követően viszik a kollégák a vevőknek a kért termékeket papírtáskákban. A webshopos vásárlók a www.spar.hu/onlineshop oldalon az „Áruházi átvétel” lehetőséget választva a legördülő menüben találják meg az új átvételi helyszíneket.

A vállalat közel egymilliárd forintos fejlesztésnek köszönhetően indította útjára 2019-ben a SPAR online shopot. Az ugrásszerű keresletnövekedés miatt a vállalat 2020-ban 144 főre növelte a webshopos munkatársai létszámát, bővítette a kiszállítási idősávokat is, és több hatékonyságnövelő intézkedéssel tökéletesítette a szolgáltatást. A webshop számos digitális eszközön elérhető, okostelefonon, tableten és asztali számítógépen is leadható a rendelés.

A vállalat online shopja a legszigorúbb egészségbiztonsági előírások betartásával működik. A kiszállító és az áruházi átvételt lebonyolító munkatársak maszkban és kesztyűben adják át a megrendelést, lehetőség van az online fizetési módra, illetőleg az érintésmentes átadásra is, melynek során a kiszállító kollégák a vásárlókkal nem kerülnek közvetlen fizikai kapcsolatba. Emellett a munka során használatos eszközöket is folyamatosan fertőtlenítik.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!