hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 07., péntek - Gizella.
hirdetés

Újító szelleméért díjazták az Ipsost

Csakúgy, mint 2019-ben, a globális kutatási piac legnagyobb ügyfelei idén is az Ipsost választották meg győztesnek a Research Industry Trends (GRIT) nevű innovációs rangsorban.

hirdetés

Egymást követő második évben választották meg a GRIT által megkérdezett ügyfelek a világ leginnovatívabb vállalatának az Ipsost. Továbbra is az új üzleti megoldások megvalósításával kapcsolatos erőfeszítéseivel, innovatív termékek piacra vezetésével érdemelte ki a cég az elismerést, amivel kiemelkedett versenytársai közül. Látva, hogy a legnagyobb riválisai miként pozicionálják magukat jelenleg a piacon, az Ipsos jó eséllyel őrizheti meg vezető helyét a jövőben is.

Forrás: 123rf

Az ezúttal több, mint kétezer meghatározó üzleti partner megkérdezésével végzett felmérés eredményei szerint az előző évhez hasonlóan meggyőző előnnyel utasította maga mögé az Ipsos a Kantar, a Nielsen és a GfK globális ügynökségeket.

A teljes riport, és a részletes módszertani háttér az alábbi linken érhető el.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.