hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Újra bevezetik a Tanyasi Csirkét

Újramárkázza a Mito és a Noguchi a Tanyasi Csirke termékcsaládot. Bemutatjuk a kampányt. 

hirdetés

Hiába van jelen a családi tulajdonban lévő Tanyasi Csirke márka tíz éve a magyar piacon, a Mito és Noguchi által küldött sajtóközlemény szerint kevesen ismerték eddig. Ezért döntöttek úgy, hogy a márkát és annak arculatát megújítják, amire reklámkampányt is indítottak. 

Első lépésben fogyasztói kutatást végeztek, amiből kiderült, hogy "a tudatos háziasszonyok többsége egyáltalán nem tud márkát kötni a csomagolt csirkehúshoz, csak a hús külső jellemzőit veszik számításba. Ráadásul a tanyasi név kategóriaként él a fejekben, és nem egy konkrét márkához kapcsolódik. A háziasszonyok azt pedig végképp nem gondolják, hogy valódi tanyasi csirkét előrecsomagolt formában is vásárolhatnak" - áll a közleményben. A hús frissessége mellett azt is kommunikálják, hogy a csirkehús minőségéhez a szabadtartás és a kizárólag természetes táplálék is kell. 

A kreatívkoncepció az Az vagy, amit megeszel szállóigére épít, ami a készítők szerint egyetlen mondattal foglalja össze és támasztja alá a minőségtudatos üzenetet. "Ha jó csirkehúst akarsz enni, akkor a történet a csirke vacsorájánál kezdődik – a természetes tápláléknál, amiből egyébként a kampány print hirdetése is készült" - fogalmaz a közlemény. 

A Tanyasi Csirke nemcsak egy komplett kampányt, hanem új arculatot, csomagolást és weboldalt is kapott. 

 

A kampány szlogenje: Az vagy, amit megeszel. 

 

A filmet azon a farmon forgatták, ahol a Tanyasi Csirkéket is nevelik. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”