hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 09., vasárnap - Gergely.
hirdetés

Újra lesz ALDI UTAZÁS a HUNGEXPO-n

Másodjára vesz részt az ALDI UTAZÁS Magyarország első számú turisztikai vásárán, a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban 2019. február 21 - 24. között megrendezésre kerülő „Utazás 2019” kiállításon. A kilátogatókat idén is egyedi akciók és exkluzív programok várják az  A pavilonban, a 202A standon.

hirdetés

Az ALDI Magyarország 2017 szeptemberében indította el ALDI UTAZÁS márkanév alatt új szolgáltatását, amely révén online foglalható utakkal és szállásokkal bővítette kínálatát. Ez a szolgáltatás az ALDI Dél több országában is működik már, Ausztriában az ALDI Magyarország anyavállalata, a Hofer immár 15 éve kínál utazási szolgáltatást. Az ALDI UTAZÁS Közép-Európa legnagyobb beutaztató ügynökségének, az Eurotours International-nek termékeit kínálja a magyar piacon.

2018-ben már több ezer utas választotta az ALDI UTAZÁS-t, a legtöbben Ausztriába, Olaszországba és Horvátországba foglaltak utat, illetve szállást. Az utasok zöme az autóval is könnyen elérhető desztinációkat részesítette előnyben. A célországok közül Ausztria a legnépszerűbb, minden harmadik foglalás ide érkezett. Elsősorban az osztrák síutak és városnézős programok kedveltek, vagyis Bécs és Salzburg a leglátogatottabbak, de Karintia és Stájerország is felkapott a magyarok körében. Ugyancsak sok foglalás érkezett Olaszországba, főleg az ország északi részére, ez a foglalások negyedét adta. Horvátország a dobogó harmadik helyét foglalta el a forgalom ötödével. A negyedik legtöbb foglalás viszont már Magyarországra érkezett, kedveltek a wellness hotelek, illetve feljövőben van a Balaton is, például Tihany.

A 2018/19-es síszezon három legkedveltebb régiója az eddigi foglalások alapján Semmering (Alsó Ausztria), Bad Hofgastein (Salzburg), és Heiligenblut (Karintia). A 2019-es nyári előfoglalások esetében az ALDI UTAZÁS azt tapasztalja, hogy egyre többen foglalnak belföldi utakat is, másrészt nő a hajóutak értékesítése is, a magyar utazók elsősorban a mediterrán hajós körutakat választják.

A magyar utazók télen, vagyis síelésre jellemzően 3-4 éjszakás utakat foglalnak le, különösen erős a hosszú hétvégék forgalma, míg nyáron a nyaralásoknál 5, illetve 7 éjszakás utak voltak a jellemzőek. A városlátogatásokkor legtöbbször 1-2 éjszakára foglalnak szállást az ALDI UTAZÁS ügyfelei. A legkedveltebb szállások esetében a szállások átlagára 3-4 éjszakára 60 000 forint környékén alakul személyenként. Ez a síterepek esetében kiemelkedően kedvező, főleg, hogy számos síelős útnál az ALDI UTAZÁS ajándékba adja a foglalás mellé a síbérletet, így utasai több tízezer forintot is megtakaríthatnak.

Exkluzív akciókkal és programokkal várja az ALDI UTAZÁS az „Utazás 2019” kiállításra látogatókat. Az érdeklődők között nyereményjáték keretében három szerencsés ausztriai utat nyerhet félpanziós ellátással, illetve ALDI UTAZÁS utalványok is gazdára találnak a négynapos rendezvényen. Az ALDI UTAZÁS azokra is gondol, akik nem tudnak részt venni a rendezvényen, hiszen országos akciót hirdet február 21-től március 31-ig: aki pihenését náluk foglalja, visszanyerheti foglalása árát.

A kiállítás szombati napján, február 23-án 14:15-kor Magyarósi Csaba YouTuber lesz az ALDI UTAZÁS vendége, aki a Blogger Corner színpadán közönségtalálkozó keretén belül mesél a 2018-as, illetve a 2019-es útjairól, amelyeknek főszponzora az ALDI UTAZÁS.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.