hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 24., péntek - Gellért, Mercédesz.
hirdetés

Újszerű multipack kiszerelés a Coca-Colánál

A Coca-Cola az üdítőitalok piacán, Európában elsőként fogja alkalmazni a KeelClipTM technológiát.

hirdetés

A Coca-Cola az üdítőitalok piacán, Európában elsőként fogja alkalmazni a KeelClipTM technológiát. A jövőben az aludobozos multipack csomagolásokon váltja fel az új megoldás a jelenleg használatos zsugorfóliát.

  • A KeelClip™-et először Írországban, Hollandiában és Lengyelországban vezetik be a jövő év elején. Magyarországon 2021 első negyedévében várható a megjelenése.
  • Egy kisméretű kartonpapírból készült „tető” váltja fel a zsugorfóliát
  • A lépés a Coca-Cola Hulladékmentes Világ elnevezésű globális célkitűzésének megvalósulásához járul hozzá, amelynek értelmében a jövőben az összes csomagolóanyagot visszagyűjtik, újrahasznosítják és újra felhasználják majd.

A The Coca-Cola Company és stratégiai palackozó partnerei, a Coca-Cola HBC (Coca-Cola Hellenic Bottling Company) és a Coca-Cola European Partners a közelmúltban bejelentették, hogy az Európai Unió területén, fokozatosan bevezetik a KeelClipTM -et, amely nem más, mint egy innovatív, kisméretű, kartonpapír-alapú csomagolási megoldás. A lépés, amely jelenleg egyedülálló az alkoholmentes üdítőitalok piacán, támogatja a Coca-Cola azon törekvését, mely szerint úttörő csomagolási technológiák alkalmazásával még fenntarthatóbbá teszi a működését, ezzel növelve az újrahasznosítási arányt és csökkentve ökológiai lábnyomát. A vállalatok így közelebb kerülnek globális célkitűzésük, a Hulladékmentes Világ megteremtéséhez.

A három fél szorosan együttműködik a Graphic Packaging International nevű szervezettel – a KeelClipTM fejlesztője – annak érdekében, hogy a fenntartható csomagolási megoldás a fogyasztókhoz is eljuthasson. Ez az újfajta csomagolás nemcsak lecseréli a zsugorfóliát, hanem a papír és karton felhasználását is a lehető legalacsonyabb szinten tartja.

A kezdeményezés keretében, a Coca-Cola Hellenic csoport 2021 végére az Európai Unióhoz tartozó minden piacán eltávolítja a zsugorfóliát az összes multipack csomagolásáról. A Coca-Cola HBC – a Coca-Cola HBC Magyarország anyavállalata – összesen mintegy 15 millió eurót fektet be a KeelClipTM csomagolás bevezetésébe, amely először Írországban és Lengyelországban jelenik meg a jövő év elején. Ezt követően Ausztria, Olaszország, Svájc majd Románia következik 2020-ban. A KeelClipTM 2021 végére váltja fel a jelenlegi zsugorfóliát a Coca-Cola HBC összes uniós piacán. Magyarországon 2021 első negyedévében várható a KeelClipTM megjelenése a boltok polcain. Az intézkedés 2000 tonna műanyag és 3000 tonna szén-dioxid-kibocsátás megtakarításával jár majd együtt éves szinten. A KeelClipTM-et minden olyan alumíniumdobozos multipack csomagolás esetében alkalmazni fogják, amelynek darabszáma nem haladja meg a nyolcat. Az ennél nagyobb multipack-eket kartonpapír borítás fogja majd össze.


„A KeelClipTM az innovatív és fenntartható csomagolási megoldásokba való legújabb befektetésünk. Idén vezettünk be négy olyan ásványvíz márkát, amelyek 100 százalékban újrahasznosítható PET palackokba kerültek, valamint növeltük az újrahasznosított PET arányát palackjainkban és folytattuk a palacksúly csökkentő projektjeinket a teljes portfólión belül. Ezeket egészíti most ki a KeelClipTM, amely újabb bizonyítéka annak, hogy mennyire elkötelezettek vagyunk a Hulladékmentes Világ programban megfogalmazott célok megvalósítása iránt” – mondta Marcel Martin, a Coca-Cola HBC Csoport Ellátási Lánc Igazgatója.

Steve Gould, a Graphic Packaging International üdítő üzletágán belül az új termékek kifejlesztéséért felelős marketingigazgató, elmondta: „A KeelClipTM technológia hatékony megoldást nyújt különböző átmérőjű és magasságú aludobozos termékek multipack csomagolására. Ez azt jelenti, hogy képesek vagyunk biztonságosan és hatékonyan megoldani ezeknek a termékeknek a csomagolását másodlagos műanyagcsomagolás nélkül. Amikor olyan nagy vállalatok, mint a Coca-Cola HBC és a Coca-Cola European Partners befektetnek az ilyen technológiákba, képesek vagyunk igazi változást elérni a csomagolóanyagok terén és ezzel ösztönözhetjük az iparág más szereplőit is, hogy induljanak el ebbe az irányba.”

Az új csomagolásról készült video itt érhető el: https://youtu.be/t-YPgSnxWpI

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.