hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Partnerkapcsolat

Üzletet is hozott a banki kapcsolat

Egy vállalkozás és a bank kapcsolata több is lehet, mint pénzügyi kérdés. A Terracotta Kft. és a Bio-Fungi Kft. partnerkapcsolata például a CIB Bank szakértői támogatásával valósult meg.

hirdetés

A Magyarok a Piacon Klub rendezvényén találkozott először egymással a Terracotta Kft. és a Bio-Fungi Kft. tulajdonosa. A CIB Bank támogatásával létrejött rendezvényen szóba került az üzleti alapú együttműködés, amely lassan egy éve tart. Ez is példa arra, mennyire sokat számít a tanácsadói szerepfelfogás a banki kapcsolatok esetében. Egy jól felkészült banki kapcsolattartó az üzlet fejlesztésében is partner.

Hajdu Balázs, a Terracotta Kft. ügyvezető igazgatója„Mi nem „csak” finanszírozóként tekintünk a CIB Bankra, hanem olyan partnerként, amely ismer bennünket, és szakértő segítséget ad” – nyilatkozta a Store Insidernek Hajdu Balázs, a Terracotta Kft. ügyvezető igazgatója.

A Bio-Fungi Kft.-vel hosszú távú letermett gombakomposzt-beszállítási szerződést kötöttek, így kedvező áron és kiszámíthatóan tudják megoldani az alapanyagellátást, ráadásul azáltal, hogy az alapanyag beszállítását a Bio-Fungi végzi el a mezőlaki telephelyre, és a járműveik a visszaúton a késztermékeket szállítják a vevőik logisztikai központjaiba, még a logisztika is olcsóbb lett. A Terracotta Kft. cserébe új piacokra is segítheti a Bio-Fungit, ugyanis kísérleti jelleggel a webshopjában megkezdte a gombatermőblokk értékesítését. „A CIB Bank meghívása nélkül ez a partnerkapcsolat aligha jött volna létre” – emelte ki Hajdu Balázs.

 Mutsy Árpád, a Bio-Fungi Kft. tulajdonosa

 

„A gombatermesztés az egyik legfenntarthatóbb mezőgazdasági tevékenység, mivel mezőgazdasági melléktermékeket dolgoz fel úgy, hogy azok a gombatermesztés után is 100 százalékban újrahasznosíthatók.

Ez a tápanyagban gazdag komponens a Terracotta Kft. által gyártott virágföld egyik összetevője” – mondta Mutsy Árpád, a Bio-Fungi Kft. tulajdonosa, aki hozzátette:

épp akkor fontolgatták a webes értékesítést, amikor találkoztak a Terracottával, így merült fel, hogy az ő webshopjukon keresztül lépjenek ki az online piacra.

 

Essősy Zsombor, a Magyarok a Piacon Klub elnöke


Essősy Zsombor, a Magyarok a Piacon Klub elnöke szerint valódi küldetésük a magyar vállalkozói középréteg összetartozásának megerősítése. 

„A vállalkozások vezetői ennek során üzletet köthetnek és értéket teremthetnek” – hangsúlyozta az elnök.

Hozzátette: a CIB Bankkal harmadik éve tartó partnerség messzire vitte e rendezvények hírét.

Csupán egy kattintásra vannak öntől a CIB Bank vállalkozások számára nyújtott szolgáltatásai - tájékozódjon ITT!

(x)

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”