hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 07., péntek - Gizella.
hirdetés

Vedd és védd a hazait!

A Vedd a hazait! Védd a hazait! mozgalom plakátkampánnyal bővül Budapesten, az akcióhoz már 20 márka, elsősorban élelmiszergyártók csatlakoztak; a kampány, a mozgalomhoz hasonlóan arra szolgál, hogy ráirányítsa a fogyasztók figyelmét a hazai termékek választásának fontosságára - mondta a mozgalmat elindító Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője kedden Budapesten online sajtótájékoztatón.

hirdetés
Benedek Eszter közölte, a plakátkampányban a főváros forgalmasabb megállóiban maszkkal fedett plakátokon buzdítanak arra, hogy "Vedd a hazait! Védd a hazait!". Az egyes márkák üzenetei a szájmaszkot formázó borítás alatt olvashatóak, ezeket azonban csak a kampány későbbi részében fedik fel.

Benedek Eszter felidézte, a "Vedd a hazait!, Védd a hazait!" mozgalmat a Magyar Termék Nonprofit Kft. indította el március végén, amelyhez már több mint 50 cég csatlakozott, akik között az élelmiszergyártók mellett többek között kerékpárgyártó cég és dísznövénytermesztő cégek is vannak.

Hozzátette, a mozgalomhoz nem csak a Magyar Termék védjeggyel rendelkezők - jelenleg több mint 160 cég csaknem 4000 termékén található meg ez a védjegy - hanem minden olyan gyártó és kereskedő is csatlakozhat, amely hazai terméket állít elő vagy forgalmaz.

Hozzátette, a koronavírus-járvány okozta gazdasági nehézségek hosszabb távon is megmaradnak, ebben a helyzetben a fogyasztók szolidaritásból is szívesebben fordulnak a magyar termékek felé, ezáltal pedig támogatják a Magyarországon működő vállalatokat, hozzájárulnak a munkahelyek megőrzéséhez, ráadásul tudatos döntésüknek köszönhetően megbízható hazai élelmiszerek, termékek kerülnek az asztalukra.

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.