Véresen komolyan veszi a Halloweent a Heinz
A vér és a ketchup közötti hasonlóság ihlette jelmezkiegészítő garnitúrát árul a világ egyik meghatározó élelmiszeripari vállalata.

Nem titok, hogy Amerikában a ketchup már régóta a Halloween elidegeníthetetlen kelléke. A vér imitálására a híres paradicsomos szósznál valószínűleg nem létezik alkalmasabb élelmiszer, és ezzel szerencsére a készítmény egyik legmeghatározóbb gyártójának számító Heinz is tisztában van.

Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy október 12-én, a rettegés ünnepéhez kapcsolódóan a cég piacra dobott egy jelmezkiegészítő készletet, amellyel a jeles alkalomra bárki fokozottan ijesztővé tudja varázsolni magát. A szett központi eleme a Heinz ideiglenesen Tomato Blood Ketchupra (Paradicsomvér Ketchupra) átkeresztelt, ikonikus mártása, amivel a felhasználónak csak le kell némileg locsolnia a jelmezét, és máris könnyebben tudja elrémíteni a környezetét.

Forrás: Heinz

A kellően horrorisztikus önkifejezéshez a csomagban egy vámpíragyar, némi arcfesték, applikátorok és felragasztható tetoválások is a felhasználó rendelkezésére állnak.

A vérfagyasztó összeállítás áruba bocsátásán felül a Heinz október 21-én, Los Angelesben egy tematikus pop-up üzletet is felállított, ahol a vállalat „sajátmárkás” halloweeni termékeit lehet megvásárolni, illetve ugyanitt a látogatók akár a saját ünnepi jelmezüket is elkészíthetik.

Forrás: Heinz

A halloweeni dekorációs felszerelést a gyártó 20 amerikai dollárért vesztegeti a webáruházán keresztül, viszont a jelek szerint Magyarországról sajnos nem lehet megrendelni a garnitúrát.