hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. június. 18., péntek - Arnold, Levente.
hirdetés

Vitaricum védjegyes termékek a CBA-ban

Megkezdték a Vitaricum védjeggyel jelölt minőségi magyar zöldség és gyümölcs árusítását, elsőként a CBA Kereskedelmi Kft.
Fodor Attila, az áruházlánc kommunikációs igazgatója csütörtökön az MTI-nek elmondta: a közelmúltban alapított védjegy a hazai termelői bázisra épülő minőségi magyar zöldség-gyümölcs termékeket fémjelzi, és az áruházlánc azért karolta fel a kezdeményezést, mert elkötelezett a magyar termékek minél nagyobb arányú forgalmazása mellett. A védjegyet egy fővároshoz közeli üzletben mutatták be, az esemény egyik fontos célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a magyar zöldség-gyümölcs szezon indulására.

hirdetés

Fodor Attila utalt rá: a CBA üzleteiben zöldségből és gyümölcsből az elmúlt hetekben mintegy 30 százalékkal fogyott több, mint egy évvel korábban. Az árak is jócskán mérséklődtek az egy évvel korábbiakhoz képest, 15-20 százalékkal alacsonyabbak. Ez utóbbihoz a kedvező időjárás is nagymértékben hozzájárult - fűzte hozzá. Példaként említette: a múlt évben az áruházlánc kínálatában 70 százalék volt a magyar zöldségek aránya, most 95 százalék.

Mártonffy Béla, a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet (FruitVeB) elnöke a többi között arról beszélt, hogy a védjegy is támpontot nyújt az áruk származásának egyértelmű azonosításhoz.

A termelésről elmondta: az idei magyar zöldség-gyümölcs szezon már elkezdődött, és a tavalyinál sokkal jobban alakul. A múlt évben ugyanis három hetet késett a természet, míg az idén másfél-két héttel előrébb tart. A termékek nagyon jó minőségűek - mondta a FruitVeB elnöke.

Hozzátette: az ágazat alapvető célja, hogy 2020-ig legalább 1 millió tonnával növelje a termelést. Közölte: napjainkban 1-1,5 millió tonnával kevesebb zöldség és gyümölcs terem, mint régebben.

(forrás: MTI)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az Store Insider magazin kiadója hetedik alkalommal hirdette meg „Az Év Boltja” versenyt.

Informálódj és kérdezz a hatályos jogszabályokról! Szakértőkkel segítünk eligazodni a jogszabályok útvesztőjében. 2021.06.29. 10:00

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.