hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 17., hétfő - Paszkál.
hirdetés

Új sertésstratégia indul Magyarországon

Országjáráson vitatják meg gazdálkodók, szakmai szervezetek, kutatók, hogy milyen stratégiával érhetnék el a magyarországi sertéságazat megduplázódását - hangzott el a Kossuth Rádió Hajnal-táj című műsorában.

hirdetés

Tervek szerint őszre véglegesítik majd a sertésstratégiát, melyben először a csökkenés megállítása lenne a cél. Ezután kerülhetne sor a piacok építésére, mely által nőhetne a sertések száma is - nyilatkozta Horváth István miniszteri megbízott.

A megbízott a Gödöllőn megrendezett fórumon megjegyezte, hogy tavaly a 6 milliárd forintos állatjóléti támogatást 20 százalékkal, 7,2 milliárd forintra emelték, illetve ezzel egyidejűleg az állattartó telepek korszerűsítésének negyedik pályázati körében több tízmilliárd forintra lehetett pályázni. Beszédébe kiemelte, hogy 2,6 milliárd forintot kívánnak olyan kutatásfejlesztési programokra fordítani, amiben a takarmányozással, illetve a hazai genetika bővítésével, korszerűsítésével foglalkoznak.

Lényeg, a jó minőség

Piacépítés keretén belül vissza kell hozni a magyar gasztronómiába a jó minőségű sertéshúst, de ennek eléréséhez, Horváth István megítélése szerint, az egyik lényeges eleme a jelenlegi csomagolási technológiák továbbfejlesztése, melyet pályázatokkal szeretnének segíteni. Az eltarthatóságot tekintve ugyanis nagyon fontos, hogy milyen a csomagolás.

Gyuricza Csaba, a Mezőgazdasági és Környezettudományi Kar dékánja erkölcsi kötelességének érzi azt, hogy részt vegyenek ebben a folyamatban, mivel - elmondása alapján - olyan szakmai háttér, szakintézetek és kutatási eredmények állnak rendelkezésre, amelyek a sertéstartás jelenlegi helyzete előtt "járnak", amiket be szeretnének majd építeni a programba.

(forrás: Híradó Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”