hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. augusztus. 05., csütörtök - Krisztina.
hirdetés

12 ezren látogattak ki a Magyar Ízek Vásárára

Véget ért a 7. Magyar Ízek Vására, amely idén is kiemelt érdeklődés mellett zajlott a hétvégén. Hiszen 12 ezren látogattak ki a sajtvásárra, ahol több száz féle sajtot és további több ezer terméket kóstolhattak meg az ínyencek. A Vásárt dr. Kardeván Endre, az Élelmiszerlánc-felügyeletért és Agrárigazgatásért Felelős államtitkár nyitotta meg, ezt követően bemutatták az ország legnagyobb sajtját. Az esemény szervezője a Magyar Delikátesz Kft., a vásár kommunikációját és rendezvényszervezési feladatait ezúttal is a Human Telex Reklámügynökség jegyezte.

hirdetés

A 300 kilogrammos rekordsajt, amely 150 tehén 2820 liter tejének felhasználásával külön a Vásárra készült, mind egy szálig elfogyott, hiszen a szervezők nem akartak kizárni senkit a kóstolás lehetőségéből. Éppen ezért nem csak azok kaptak, akik jegyet váltottak a sajtvásárra, hanem bárki, aki belépett a Millenáris előcsarnokába.

A Mircz Nárcisz sajtmester által készült rekordsajtból az első 20 kilós szeletet a Százszorszép Óvoda gyermekei kapták meg. A szervezők ugyanis ezzel szerették volna felhívni a figyelmet arra, hogy a gyermekek tej és tejtermék fogyasztása átlag alatti Magyarországon.

De nem csak a gyermekek fogyasztása marad el az ajánlottól. Összességében egy átlag magyar ember csupán évi 152 liter tejet, vagy tejtermékek fogyaszt, amely jelentősen elmarad az európai átlagtól.

Kardeván Endre a hétvégi Vásáron kiemelte: „Évente 13 milliárd forint különleges tejtámogatást nyújtunk a tejtermelőknek. Az elmúlt négy évben 10%-kal bővült a hazai tejtermelés, és a hazai tehénállomány, ennek köszönhetően tavaly országos rekordot döntött a tejtermelés. A tavalyi évben Magyarország 43%-kal kevesebb tejet importált, amelynek köszönhetően a külföldi termékek helyét a magyar áruk foglalták el.”

Emellett felhívta a figyelmet, hogy a Magyar Élelmiszerkönyv folyamatosan frissül és megújul, amely a sajtokra vonatkozóan is tartalmaz minőségi előírásokat. Mivel Magyarország sereghajtó a tej- és tejtermékfogyasztásban, a szervezők idén különösen fontosnak tartották kiemelni, hogy a mennyiség mellett, a minőségre is ügyeljünk, amikor tejtermékeket vásárolunk.

Kapros zsendice, mascarpone fagylalt

A Vásár éppen ezért idén is bővelkedett az ízletes és egészséges termékekben, valamint a színes programokban, melyekkel a minőségi tejtermékfogyasztásra biztattak a szervezők. A látogatók megkóstolhatták az aludttejes kovászolt házi fehér kenyeret, a kapros zsendicét, az édesköménnyel fűszerezett erdeigyümölcsös camambert-, az édestej- és a meggyes csokoládés mascarpone fagylaltokat, amelyek mind-mind cukor hozzáadása nélkül készültek.

A színpadon bemutatták az igazi autentikus házi túrórudi készítésének fortélyait, betekintést nyerhettünk a vajköpülés és a jó minőségű aludttej elkészítésének rejtélyeibe, valamint különféle konyhai praktikákkal és titkos recept ötlettel is megismerkedhettünk, amelyek segíthetnek a jövőben az egészséges minőségi sajtételek otthoni elkészítésében.

A hétvégi sajtvásáron a fergeteges hangulatról Vastag Csaba gondoskodott, emellett óriási sikere volt a Borjour Zenitnek is, amely első alkalommal mutatkozott be a Magyar Ízek Vásárán: 30 pincészet, 180-féle őshonos magyar borával.

A Vásáron eddig több mint 200 kézműves gazda és kistermelő mutatkozott be, a rendezvényeken pedig 80.000 látogató fordult meg. Az egyik leghitelesebb vásár, évről évre nagyon szívesen jövünk, hiszen a Vásár légköre olyan, mint egy nagy vasárnapi családlátogatás. Jó beszélgetések, finom pálinkák, rengeteg vásárló, akik komolyan érdeklődnek és vásárolnak is! – mondta el Sáfrány László a Vásár egyik termelője.

A Vásár zárásaként a szervezők egy 150 szeletes tortával és több száz pohár pezsgővel köszönték meg a termelők odaadó munkáját és az éppen jelenlevő vásárlók látogatását. Az esemény szervezője a Magyar Delikátesz Kft., a vásár kommunikációját és rendezvényszervezési feladatait ezúttal is a Human Telex Reklámügynökség jegyezte. A sikeres sajtvásár lezárultával a szervezők már gőzerővel készülnek, hiszen májusban második alkalommal tér vissza a Magyar Ízek Bálja, emellett megrendezik a Kézműves Borok fesztiválját is, szeptemberben pedig hatodik alkalommal jelentkezik a Libamájfesztivál.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

HR-esek és kommunikációs vezetők a nyitott szemléletű cégkultúráért. Egésznapos ÉLŐ konferencia szeptember 9-én!

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.