hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 07., péntek - Gizella.
hirdetés

Ezek a legkedveltebb márkák

A legjobb ár-minőség arány szimbóluma Magyarországon a Tesco, a csokoládék piacán a Milka, a sportcipők körében az Adidas, a kozmetikumok között pedig a Nivea vezet – derült ki az első Best Buy Awardon, amely magyar vásárlók online szavazata alapján hirdetett eredményt.

hirdetés

A díjról kiadott sajtóközlemény szerint a szavazók összesen ötvenhat kategóriában jelölhették meg kedvenc márkáikat, olyan ágazatokból, mint például a kereskedelem, az élelmiszer-, cipő-, ruházati-, kozmetikai ipar, a háztartási készülékek, távközlés, vagy a pénzügyi szektor.

A felmérés úgynevezett nyitott kérdéseket tartalmazott, tehát a válaszadók szabadon adhatták meg azoknak a gyártóknak és szolgáltatóknak a nevét, amelyek tapasztalataik szerint a legjobb ár-minőség arányt kínálják. A kutatók külön felhívták a kitöltők figyelmét, hogy ne a legtöbbet reklámozott terméket írják be, és ne is feltétlenül azt, amelyik legelőször az eszükbe jut.

Az 1200 válaszadó döntése alapján a mobiltelefonok közül a Nokia, az autók közül a Suzuki, a hordozható számítógépek piacán a Samsung, a háztartási gépek között pedig a Zanussi győzött. A díjat átadó és felmérést készítő Icertias közleménye szerint a jó ár és a lehető legjobb minőség aránya – vagyis a best buy – még sohasem volt olyan fontos az átlagos európai fogyasztó számára, mint ma.

(forrás: Index)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Kiadónk társoldalai