hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Italspecialitás

Fánkos és tökös tejeskávés sörök

Új különlegességekkel bővíti változékony termékkínálatát a Dunkin’ Donuts. 

hirdetés

Egy Harpoon Brewery nevű sörfőzdével összefogásban ereszt forgalomba új italkülönlegességeket a Dunkin’ Donuts. A két cég az utóbbi két évben közösen különböző kávés söröket már piacra bocsátott, sőt, Harpoon Dunkin’ Coffee Porter nevű terméküket ismét árulni kezdik. A specialitás ismételt bevezetése mellett a cégpáros további három sörkülönlegesség értékesítését is megkezdi, melyekből egy szintén kávés, a másik kettő azonban fánk felhasználásával készül.

A Dunkin’ őszi tökös tejeskávéja által inspirált Harpoon Dunkin' Pumkint tökkel, a tökös pitéhez általában használt fűszerekkel és kávéval elegyítve főzik a szakemberek. A Harpoon Dunkin’ Boston Kreme előállítása hamisítatlan Dunkin’-fánkkal és kakaóreszelékkel összekutyulva történik, ami ún. kelttésztás és csokoládés jegyeket kölcsönöz az innivalónak. A Harpoon Dunkin’ Jelly Donut fánkkal, valamint málnapürével szoros fizikai kontaktusban jön létre, és a gyártók bizonyos Citra nevű aromakomló hozzáadásával némi citrusos jelleggel is felruházzák az innivaló zamatát.

Forrás: Dunkin' Brands Group, Inc.

Úgy tűnik, az új specialitások csak a Harpoon-söröket egyébként is értékesítő üzletekben fognak megjelenni, vagyis valószínűleg csak Amerikában lehet majd megvásárolni őket.

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Food Business News)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!