hirdetés
 
  >   hírek   |   >   eseménynaptár   |   >   Fizessen elő a Store Insider szaklapra!
 
hirdetés
 

hírek

>

Több százmilliárd forint értékben hirdetnek meg pályázatokat

A következő hónapokban mintegy 600 milliárd forint értékben írnak ki új beruházási pályázati felhívásokat a Vidékfejlesztési Program következő módosításának köszönhetően.

>

Store Insider Talk podcast: pályázz a Pro-Futura-val!

Itt az új podcastunk! Ha pályázni szeretnél, ezt a sorozatot jegyezd meg, mert hasznos lesz: #PályázzaProFuturával ! Eláruljuk a sikeres pályázati felkészülés sakklépéseit 7+1 pontban.
Store Insider Talk podcast: pályázz a Pro-Futura-val!

>

Hársfákat ültetett a Föld napja alkalmából Nagy István

Az agrárminiszter a közösségi oldalára feltöltött videóban arról beszélt, hogy egy bolygónk van, cselekedeteink pedig nem csak a mára, hanem a holnapra is kihatnak.
-
hirdetés
 

Kereskedő

>

Látványosan gyűlt az e-hulladék tavaly

A vásárlók tudatossága a kereskedőket is meglepte. A leadott e-hulladék látványos mennyisége a járványidőszaknak is betudható.

>

Havi 3000 forintot áldoznak otthoni kávézásra a magyarok

Az otthoni kávézásra havonta átlagosan egy személy 3000 forintot költ – a megkérdezettek fele így válaszolt a Costa Coffee és a GKI Digital közös, kávézási szokásokat felmérő kutatásában.

>

A kkv-k optimistábbak, de beruházástervezésben óvatosak

A járvány negatív hatása lassan enyhülni látszik a hazai kkv-k körében. Mérséklődött azok száma, akiknek csökkent az árbevétele, valamint azok aránya is, akiket kedvezőtlenül érintett a pandémia kapcsán kialakult gazdasági helyzet.
-

Márka

>

Felelős fogyasztásra való nevelés kisiskolás korban

Felelős fogyasztásra ösztönző programot indít a P&G általános iskolás gyermekek részére.

>

Szándékosan kezd rossz ízű sör árusításába egy amerikai főzde

A New Belgium célja az új termékkel nem az, hogy kibabráljon a fogyasztókkal, hanem hogy gondolkodásra sarkalja őket.

>

Új, környezetsemleges termékcsalád a dm-nél

A dm a Berlini Műszaki Egyetemmel és gyártó partnereivel közösen fejlesztette ki azt a koncepciót, amely során a termékek környezetre gyakorolt hatásait átfogóan elemezték, majd a lehető legkisebbre csökkentették.

>

Bővíti kecskeméti gyárát a japán Nissin Foods

A kecskeméti Nissin Foods Kft. 4,3 milliárd forintos beruházást hajt végre a városban, a japán tulajdonú élelmiszeripari vállalatnak a kapacitásbővítéséhez a kormány félmilliárd forint készpénztámogatást biztosít.
-

Vásárló

>

Emberközpontú irodafejlesztés

Megszerezte az emberközpontú WELL Platina minősítést a Corvin Innovation Campus irodaház .

>

Netes átverésre figyelmeztet a Lidl

Újabb hamis nyereményjáték jelent meg az interneten. A csalók ezúttal a Lidl nevében kérik el a vásárlók személyes adatait, többek között a bankkártyaadatokat is. A Lidl Magyarország közleményben hívta fel az emberek figyelmét.

>

Rengeteg nyugdíjas gép van a háztartásokban

Javult a helyzet összességében, ám még van tér a fejlődésre: sok az öreg, nagy energiafogyasztású gép - sokat lehetne spórolni az újakkal.
-

Nemzetközi FMCG-hírek

>

Whole Foods adopts Amazon One palm-scanning payment service

Contactless technology uses custom-built algorithms and hardware to scan a person’s unique palm signature for checkout and payment.

>

Lidl US appoints Michal Lagunionek as new CEO

Johannes Fieber to depart after three years as hard discount grocer’s U.S. chief.
-
hirdetés
 

eseménynaptár

>

Egy ilyen időszak után mit tehetünk dolgozóink mentális és fizikai egészségéért? (2021-05-06)

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

>

Matchmaking - Mit tanított a COVID toborzásból? (2021-05-20)

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

>

CMA + INFLU 2021 (2021-05-21)

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.
-
hirdetés
 

Fizessen elő a Store Insider szaklapra!

Store Insider III. évf., 4.. szám
    Előfizetés
    > Nyomtatott
    Lapszám vásárlás
    > Nyomtatott
    -
    © 2009 - 2021, Store Insider
     A PPH Media adatkezelési tájékoztatóját ITT olvashatja.