hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 16., csütörtök - Edit.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 282
#1
Store Insider
2021-08-30

Az ipari és építőipari bizalmi index emelkedett, a kereskedelmi és szolgáltatói viszont hibahatáron belül csökkent. Az ipari termelők hangulata két és fél éve nem volt ilyen kedvező.

#2
Store Insider >> Vásárló
2021-08-04

Az applikáció igazi áttörése 2019-ben ment végbe, amikor a magas arányt elérő okostelefon-penetráció és a Black Friday kampány nyomán az appos felhasználók száma megsokszorozódott.

#3
Store Insider
2021-07-26

A GKI által, az Európai Unió támogatásával végzett felmérés szerint júliusban az intézet konjunktúraindexe a júniusi mínusz 2,2 pontról mínusz 1,1 pontra javult.

#4
Store Insider >> Vásárló
2021-07-14

Az Euronics új raktárterületre írt alá szerződést a CTP üllői CTPark Budapest East ipari parkjában.

#5
Store Insider >> Vásárló
2021-06-30

Magyarországon az eszpresszó a legnépszerűbb kávé egy felmérés szerint, ezt leginkább reggel fogyasztják az emberek, délután pedig főként tejeskávét.

#6
Store Insider >> Kereskedő
2021-06-23

A 2020-ban a statisztika szerint a webáruházak értékesítése 1.074 milliárd forint volt, a teljes boltos világ a 12.658 milliárd forintjából. Ez 8,5%-os részt jelent.

#7
Store Insider >> Kereskedő
2021-06-23

A GKI Gazdaságkutató szerint Magyarországon 2007-2020 között a kereskedelmi láncok boltjainak száma 24 százalékkal csökkent úgy, hogy közben a nemzetközi láncok bolthálózata bővült.

#8
Store Insider >> Kereskedő
2021-06-21

A cég mobilalkalmazásában elérhető rendelésátvétel funkció lehetővé teszi, hogy minimalizáljuk a sorban állást, az Alza bemutatóteremben töltött időt, valamint a vásárlók és az értékesítési személyzet közötti kapcsolatot.

#9
Store Insider >> Kereskedő
2021-06-21

A GKI által, az Európai Unió támogatásával végzett felmérés szerint júniusban a GKI konjunktúraindexe a májusi mínusz 2,6 pontról mínusz 2,2 pontra javult.

#10
Store Insider >> Kereskedő
2021-06-15

Itthon az öt legnagyobb forgalmú napi fogyasztási cikkeket értékesítő e-kereskedő közül egy sem magyar. Egyes szakértők szerint előnyös lenne, ha a hazai webáruházak is nekivágnának a külpiaci terjeszkedésnek.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.