hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 866
#1
Store Insider >> Vásárló
2021-05-11

Az Auchan a májusban vett tévék árából egy magyar gól esetében 10%-ot ad vissza vásárlóinak, ha két magyar találat születik, az már 20%-ot ér és így tovább. Az akció egészen öt gólig tart, ami után a készülék árának felét kaphatjuk vissza.

#2
Store Insider >> Kereskedő
2021-05-07

A nyitás mentén csökken a bolti kosárérték, de növekszik a megjelenési gyakoriság. Íme a boltok tapasztalatai.

#3
Store Insider >> Kereskedő
2021-04-27

Tovább bővül az Auchan környezetbarát csomagolóeszközeinek palettája. A mai naptól a pékárukat már textiltasakban is hazavihetjük. A kétféle méretben megvásárolható, praktikus tárolók moshatók, így többszörösen is felhasználhatók.

#4
Store Insider >> Kereskedő
2021-04-19

Az élelmiszerboltok már több eladót keresnek, az iparcikkes boltok egyenlőre csak az elmaradt vásárlókat várják.

#5
Store Insider >> Márka
2021-04-15

A 820 grammos HELCOM Gyümölcssaláta egyúttal rosszul tisztított, és magházrészeket, héjat, illetve szárrészt tartalmaz.

#6
Store Insider >> Vásárló
2021-04-09

Ezer tonna, úgynevezett puha műanyagot száműzne az idén a Tesco: a boltlánc angliai és walesi üzleteiben közel 200 olyan pont nyílik, ahol le lehet adni ezeket a jellemzően nehezen újrahasznosítható műanyagokat.

#7
Store Insider >> Vásárló
2021-04-08

Körkép a Decathlon, az Euronics, az Ikea, a MediaMarkt, a Spar, a Lidl és az Auchan áruházak új járványszabályozás utáni rendjéről. Hogy felelnek meg a 10 nm-es szabálynak? Hány vásárlót engednek be? (Frissített)

#8
Store Insider >> Vásárló
2021-04-01

Húsvéti nyitvatartás 2021: így lesznek nyitva az Aldi, Lidl, Spar, Auchan, Penny és Tesco áruházak a hosszú hétvégén. Így lesz nyitva az Auchan benzinkút húsvétkor.

#9
Store Insider >> Kereskedő
2021-03-31

Érezhetően megfontoltabban vásárolnak a fogyasztók, mert a járvány miatt kevesebb családi, baráti összejövetelt terveznek.

#10
Store Insider >> Store Scanner
2021-03-29

A Covid-19 az élet számos területére negatív hatással volt, ám az online kiskereskedelemben, azon belül is az élelmiszereknél, sosem látott növekedést eredményezett. Az első részben a frissárut elemezzük.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”