hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 549
#1
Store Insider >> Kereskedő
2021-05-07

Márciusban egy év alatt harmadszor múlta felül minden korábbi teljesítményét a hazai internetes és csomagküldő értékesítés.

#2
Store Insider >> Vásárló
2021-05-04

Lassan egy hónapja annak, hogy újranyithattak a nem napi fogyasztási cikket árusító boltok is. A kapcsolódó veszélyhelyzeti szabályok betartását három hete ellenőrzi a fogyasztóvédelmi hatóság.

#3
Store Insider >> Márka
2021-04-29

Még gyorsabb, kiszámíthatóbb, rugalmasabbá válik a házozszállítás a Rossmannál: új időkapukat nyitnak, és akár aznapra is házhoz rendelhetők a termékek. Sőt, hétvégén, szombaton és vasárnap is dolgozik a cég új futár csapata – mindezt változatlan szállítási költséggel, akár ingyenesen.

#4
Store Insider >> Kereskedő
2021-04-26

A "Digitális Fogyasztóvédelem - a fogyasztóvédelmi feladatok elektronizálása" projekt keretében online előadásokból tájékozódhatnak a kiemelt jelentőségű szabálymódosításairól a hazai cégek.

#5
Store Insider >> Kereskedő
2021-04-23

A dokumentum a hazai Rossmann segítségnyújtási szándékának kinyilatkoztatása és számonkérhetőségének alapja. A vállalat a jelentésben feltárja, hogy tevékenysége hogyan hat a környezetre, a társadalomra és a gazdaságra.

#6
Store Insider >> Márka
2021-04-22

A dm a Berlini Műszaki Egyetemmel és gyártó partnereivel közösen fejlesztette ki azt a koncepciót, amely során a termékek környezetre gyakorolt hatásait átfogóan elemezték, majd a lehető legkisebbre csökkentették.

#7
Store Insider >> Vásárló
2021-04-21

A beoltottak számának növekedésével ismét fogadhatnak vásárlókat a nem napi fogyasztási cikket forgalmazó boltok. Az újranyitáshoz kapcsolódó szabályok betartását a fogyasztóvédelmi hatóság is ellenőrzi.

#8
Store Insider >> Kereskedő
2021-03-26

Ajtófélfán strigulák, vagy elektronikus beléptetés? Sorszámosztás, időpont foglalás esetleg? A blokkk.com kiszámolta: egy időpontban nagyságrendjét nézve legfeljebb 1 millió vásárló tud majd vásárolni.

#9
Store Insider >> Márka
2021-03-16

Gyenge, tovább tart vele a takarítás, és még ráadásul drága is – így vélekedik a hazai lakosság a környezetbarát tisztítószerekről. Hogy ez mennyire csak városi legenda, azt a Tudatos Vásárlók Egyesülete laboratóriumi tesztjei bizonyítják, amelyben több mint 60 mosópor, folyékony mosószer és kézi mosogatószer tisztítási hatékonyságát vizsgálták. 

#10
Store Insider >> Kereskedő
2021-03-12

Az Alza-csoport 1,4 milliárd eurós forgalommal zárta a 2020-as évet. Csaknem 5 millióra emelkedett az egyedi vásárlók száma, akik 15,8 millió megrendelést adtak le a webshopban.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”