hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 09., vasárnap - Gergely.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 100
#1
Store Insider >> Kereskedő
2021-03-29

2020-ban 28,5 millió magyar palackos bort értékesített a Lidl Magyarország, ami jelentős, 21 százalékos bővülést jelent az előző évhez képest.

#2
Store Insider >> Márka
2020-11-19

Idén először rendezték meg civil kezdeményezésként az Év Szaloncukra versenyt, amelyre az összes hazai gyártó meghívást kapott.

#3
Store Insider >> Márka
2020-11-06

Érlelt kadarka törkölypálinka nyerte 2020-ban az Ország Legjobb pálinkája címet, amelyet a Tolna megyei Brill Pálinkaház készített.

#4
Store Insider >> Kereskedő
2020-11-03

Indul a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „JÓ BOR” edukációs kampányának második része, amely az elsőhöz hasonlóan a fiatalokat, kezdő borfogyasztókat célozza meg. 

#5
Store Insider >> Márka
2020-10-01

Idén minden borvidéken később kezdődött a szüret. A szárazság, illetve a tavaszi fagy által érintett fajták esetében 15-20 százalékos terméskiesés várható - mondta Légli Ottó a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának elnöke.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-08-25

Már augusztus utolsó napjaiban megkezdik a terület jellegzetes kékszőlőfajtáinak szüretelését.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-20

Rekordszámú nevezéssel, kiváló bírálók munkájával zajlott hazánk egyetlen nemzetközi borversenye.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

A Szupermenta termékteszten vizsgált Irsai Olivér borok gyakorlatilag kifogástalannak bizonyultak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-17

Megőrizte a legnagyobb magyar borexportőri címét a vállalat.

#10
Store Insider
2019-12-20

A magyar bor és a japán ételek nagyon jól működhetnek együtt – derült ki a 150 éves japán-magyar kapcsolatokal bíró Hungarian Wine Grand Tasting Tokyo-n.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.