hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 09., vasárnap - Gergely.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 175
#1
Store Insider >> Kereskedő
2021-05-05

Bemutatta egészségügyi stratégiáját a Tesco, melynek célja, hogy a magyarországi vásárlókat is támogassa a kiegyensúlyozott és fenntartható táplálkozásban.

#2
Store Insider >> Márka
2021-05-04

A Nuud nevű, növényi alapú és műanyagmentes termék egyelőre csak a Waitrose szupermarketlánc egységeiben ütötte fel a fejét.

#3
Store Insider >> Márka
2021-04-19

A SodaStream újrahasznosított műanyagból készülő szódagépeket fejleszt. „Ne csak megossz, cselekedj!” - mottóval kampányt indítanak.

#4
Store Insider >> Vásárló
2021-04-19

A fogyasztók körében sok olyan hiedelem kering a margarinokról, amelyek megalapozatlanul ejtenek foltot az egyébként keresett, növényi alapú kencék renoméján.

#5
Store Insider >> Márka
2021-03-26

Több hazai szervezet felszólal azért, hogy az Európai Unió ne engedje az élelmiszerek megtévesztő elnevezését. Nyílt levél.

#6
Store Insider >> Vásárló
2021-03-24

A Kifli.hu közös missziót kezdett az Apeel-el egy fenntarthatóbb globális élelmiszer-rendszer létrehozására.

#7
Store Insider >> Kereskedő
2021-03-17

A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács 2020. év végén piackutatási tendert írt ki, melynek fókuszában a tejtermék fogyasztási szokások álltak.

#8
Store Insider >> Márka
2021-03-17

Nagyon úgy tűnik, hogy az állati eredetű termékek helyettesítésére szolgáló növényi alapú élelmiszerek alapanyagaként a burgonya fényes karrier elé tekint.

#9
Store Insider >> Vásárló
2021-02-23

Bár a növényi alapú táplálkozás hazánkban is egyre népszerűbb, a zsírban és húsokban gazdag magyaros ételek között sokszor nehéz boldogulni.

#10
Store Insider >> Márka
2021-02-22

A vállalat 2017-ben végzett kutatása szerint világszerte a fogyasztók 30%-a törekszik arra, hogy kevesebb húst egyen vagy akár teljesen el is hagyja azt.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.