hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 17., péntek - Zsófia.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 285
#1
Store Insider
2021-05-03

A beszerzésimenedzser-index szezonálisan kiigazított áprilisi értéke 50,8 pont volt, ami nagyobb a márciusi 48,8-nál, de a hetedik legalacsonyabb áprilisi érték 1995 óta.

#2
Store Insider
2021-04-01

A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság jelentése szerint a mutató szezonálisan kiigazított értéke a februári 49,0-ről 48,7 pontra esett vissza.

#3
Store Insider >> Vásárló
2021-03-23

A koronavírus tartós hatással lesz a fogyasztói magatartásra. A járványt követően a kereslet élénkülése várhatóan erőteljes lesz, de jelentős eltérések lesznek fogyasztói csoportok és iparágak között. McKinsey Global Institute tanulmány.

#4
Store Insider >> Márka
2021-03-17

A verseny széles spektrumban kínál lehetőséget azon cégek számára, melyek ebben a nehéz időszakban is törekednek arra, hogy termékeiket hazai és nemzetközi szinten is elismerjék.

#5
Store Insider >> Kereskedő
2021-02-01

A mutató szezonálisan kiigazított értéke 54,9 pontra emelkedett a decemberi 51,6-ról, és az eddig mért hetedik legmagasabb januári érték lett.

#6
Store Insider
2021-01-22

A viszontagságokkal terhelt tavalyi év után a Fidelity International szakértői 2021 elején meglehetős óvatossággal kezelik a piacon az elmúlt időszakban jellemzővé vált optimizmust.

#7
Store Insider >> Márka
2021-01-18

Az árbevételek talpra állása folytatódni fog, de egyenetlen tempóban, ami próbára teszi majd az értékeltségeket. 

#8
Store Insider >> Kereskedő
2020-11-09

Az egyik legtekintélyesebb londoni pénzügyi-gazdasági elemzőház nemrég ismertetett negyedik negyedévi globális vizsgálatában 142 nagyvállalat és befektetési társaság várakozásait mérte fel.

#9
Store Insider >> Letölthető kiadványok
2020-09-30

V.I.P. interjúnkban megmutatjuk, hogyan járult hozzá a sikeres helytálláshoz az STI Petőfi Nyomda Kft. két különböző generációt képviselő vezetőjének együttműködése?

#10
Store Insider
2020-09-30

A GKI Gazdaságkutató szerint az idei 7 százalék körüli recessziót és romló egyensúlyt jövőre csak viszonylag lassú korrekció követi majd.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a "mainstream" ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a "TikTok-aranyláz". Minden, amit tudni kell róla - egy nap alatt!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.