hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 07., péntek - Gizella.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2660
#1
Store Insider >> Márka
2021-05-06

A Kometa áprilisban elindította hosszútávú fogyasztói hűségprogramját. A magyar piacon egyedülálló mechanizmusra épülő programban a fogyasztóknak egyszerű és kényelmes a pontgyűjtés.

#2
Store Insider >> Márka
2021-05-05

Interjú Puskás Dórával, a Mars Magyarország országos területi vezetőjével, és Stadinger Júliával, a cég P&O Business Partnerével.

#3
Store Insider >> Vásárló
2021-04-29

Az idősek digitális készségeit fejlesztő kampányt indított az NMHH.

#4
Store Insider >> Márka
2021-04-29

Még gyorsabb, kiszámíthatóbb, rugalmasabbá válik a házozszállítás a Rossmannál: új időkapukat nyitnak, és akár aznapra is házhoz rendelhetők a termékek. Sőt, hétvégén, szombaton és vasárnap is dolgozik a cég új futár csapata – mindezt változatlan szállítási költséggel, akár ingyenesen.

#5
Store Insider >> Márka
2021-04-29

A szám létrejötte hosszabb időt vett igénybe, hiszen maga az elképzelés már jóval a járvány előtt megszületett.

#6
Store Insider >> Márka
2021-04-29

A meglévő ügynökség mellett az új ügynökség feladata a Mondelēz márkáinak támogatása hatékonyan működő eladáshelyi reklámeszközökkel.

#7
Store Insider >> Márka
2021-04-28

A házhozszállítási szolgáltatást népszerűsítik rendhagyó szpotokban.

#8
Store Insider >> Kereskedő
2021-04-28

A legjobb ügyfélszolgálati tapasztalatok terén a futárcégek és webáruházak immár a bankokat és a biztosítókat is maguk mögé utasították.

#9
Store Insider >> Kereskedő
2021-04-27

Az egyre szélesebb fogyasztói bázis és az e-kereskedelem fejlesztése akár 7 százalékra is felpörgetheti az étel- és italmárkák digitális hirdetéseinek éves növekedését.

#10
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2021-04-27

A termékmegjelenítés marketingeszközének utólagos alkalmazását lehetővé tevő, digitális technológián dolgozik egy Mirriad nevű cég.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.