hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 07., péntek - Gizella.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Store Insider >> Kereskedő
2020-11-10

A Lidl Magyarország 2019-ben jelentette be, hogy 2025-ig saját márkás termékei esetében átlagosan 20 százalékkal csökkenti a hozzáadott só- és cukortartalmat. 

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

A President's Awardot minden évben a vállalat legkiemelkedőbb munkavállalóinak ítélik oda.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-20

A túlzásba vitt sóbevitel súlyos egészségügyi következményekkel járhat.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-06-11

A SPAR vizsgálja, hogy a húskészítményeken felül, az egyéb saját márkás termékkategóriáinál hol csökkenthetné a felhasznált só mennyiségét.

#5
Store Insider
2019-05-08

Lépéselőnyben a Kométa a sócsökkentés terén.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Újabb tudós figyelmeztetett a sóbevitel mérséklésének hatására.

#7
Store Insider
2019-02-06

Növényi tejet, zöldségeket és közösségi étkezéseket ajánlanak a kanadaiaknak.

#8
Store Insider
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-10

A cég a kézműves gyártással elérhető minőséget szeretné megvalósítani ipari körülmények között.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-09-27

Húsz éve, 1996-ban jelentek meg először a Magyar Élelmiszerkönyv-lapok.

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.