hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. szeptember. 25., szombat - Eufrozina, Kende.
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

Az elnyűtt árpából készült ital egészséges, és hozzájárulhat a földi lakosság fenntartható élelmezéséhez.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-01-26

Az elnök több céget is az élelem rejtegetésével vádol.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2011-09-14

Fordított áfafizetéssel szeretne gátat vetni az agráriumban elburjánzó áfacsalásra szakosodott vállalkozások tevékenységének a kormány. Fel lehet-e számolni az élelmiszeriparban már óriási méreteket öltő feketegazdaságot?

#5
Store Insider
2009-08-31
Szeptember elsejétől eltűnnek az európai üzletekből a régi száz wattos égők. Az Európai Unió döntése értelmében jövőre hasonló sorsra jutnak a 75, 2012-től a 40 és 25 wattos világítóeszközök is, 2016-ra pedig minden „pazarló” villanykörtét kivonnak a forgalomból.
#6
Store Insider XVI. évf. 8-9. szám
Store Insider >> kommentár
2008-09-10
„A gyermekek és felnőttek körében is nagy népszerűségnek örvendő Kindertojás alighanem végnapjait éli. A csokitojás és a műanyag meglepetésjáték kombinációja ugyanis – egy új német élelmiszerbiztonsági jogszabály-javaslat szerint – túlságosan veszélyes. A Ferrero 1974-ben dobta piacra a Kindertojást, ami azóta komoly karriert futott be, és mára már igazi klasszikusnak számít az édességek között. A karriernek azonban úgy tűnik vége, a német parlament ugyanis a gyermekek biztonságára hivatkozva indexre tenné az élelmiszert játékkal ötvöző termékeket – írja a Die Welt. A parlament szakbizottsága által kidolgozott javaslat persze nem csak a Kindertojást érintené, többek közt a Cornflakes sem tehetne több játékot a dobozba. (Forrás: Világgazdaság)
#7
Store Insider XVI. évf. 4. szám
Store Insider >> interjú
2008-04-10
Az FMCG kiskereskedelmi piac feszült figyelemmel várja az Aldi belépését a piacra. Ez szó szerint is látható és érzékelhető, hiszen részben megélénkült a hirdetési kedv a kereskedelmi láncok körében, ugyanakkor képviselőik nem szívesen beszélnek az új szereplő piacra lépéséről. A sokak szerint leginkább „érintett” Lidl Magyarország kereskedelmi ügyvezető igazgatója azonban szakítva az eddigi hagyományokkal, nyilatkozott az Élelmiszer szaklapnak. A beszélgetésen a 2008-as év kereskedelmi prognózisán kívül a Lidl üzletpolitikájáról, cégfilozófiájáról is szó esett.
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Végső nevezési határidő: október 15.