hirdetés
hirdetés
2021. június. 13., vasárnap - Antal, Anett.
hirdetés

Sörmarketing

Bújj Dreherbe!

Az eddigiektől eltérő módon újított a Dreher, ez alkalommal sör helyett ruhadarabok kerülnek a polcokra. A minőségi streetwear stílusáról ismert BP Clothing egy limitált kiadású kapszulakollekciót tervezett a magyar sörmárkának. A Dreher X BP ONE CITY ONE LOVE darabjai között egyedi pólók, pulóverek és természetesen sörnyitók is találhatóak.

hirdetés

A vállalatot 1854-ben alapították a mai Budapest mértani közepén, a X. kerületben, Kőbányán, így az elköteleződés a kerület, a főváros és az ország felé a kezdetek óta jelen van a sörmárka életében. Ennek a kapcsolódásnak az apropóján, a szintén Budapesten alapított BP Clothing egy egyedi kapszulakollekciót tervezett a Drehernek. A Dreher X BP ONE CITY ONE LOVE limitált kollekció darabjai között találhatóak pólók, pulóverek, sörnyitók, valamint sapka, zokni és matricacsomag is.

„Ez alkalommal az volt a célunk, hogy kilépjünk a sörkategóriából és egy más, különleges kollaborációt hívjunk életre. Mindezt egy olyan egyedi, magyar, minőségi márkával szerettük volna megvalósítani, amelynek az értékei megegyeznek az általunk képviselt értékekkel. A sörgyár évszázadokra visszanyúló budapesti kötődése automatikusan hozta, hogy a ruhakollekció kapcsán a BP Clothinggal szeretnénk együttműködni. Ők az a magyar márka, amelynek minőségi ruházatai és kiegészítői is visszatükrözik azt a lendületes, megújuló szellemiséget, amit mi is képviselünk, így a közös koncepció mentén igazán izgalmas kollekciót tudtunk alkotni.” – mondta Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketing igazgatója.

(forrás: Store Insider)
hirdetés

Címkék

hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Szerkesztőségi, független vagy márkázott podcastok, videók, dokusorozatok versenye.

Kiadónk társoldalai