hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 06., csütörtök - Ivett, Frida.
hirdetés

Plusz 400 000 forint kreativitásért

Ismét elindult a Tesco helyi közösségeket támogató pályázati programja, az „Ön választ, mi segítünk”. Az eddigi hat fordulóban az áruházlánc közel 700 környezetszépítő, oktató-felzárkóztató és egészséges életmódra nevelő program megvalósulásához járult hozzá összesen több mint 190 millió forinttal. Idén a legkreatívabb, leginnovatívabb pályázat további 400 ezer forintos különdíjat nyer. A jelentkezéseket november 11-én 12 óráig lehet leadni a www.tesco.hu/kozosseg weboldalon keresztül.

hirdetés

A Tesco számára fontos, hogy támogassa azokat a helyi közösségeket, ahol vásárlói és munkatársai élnek, ezért hívta életre 2016-ban az „Ön választ, mi segítünk” programját. A pályázatra – amely a mai napon indult és november 11-én délig tart - olyan helyi szervezetek, baráti közösségek, alapítvánnyal nem rendelkező bölcsődék, óvodák és iskolák, továbbá nonprofit kis- és középvállalkozások, társasházak és lakásszövetkezetek jelentkezését várják, akik kezdeményezésükkel a helyi közösség életének fejlődéséhez járulnának hozzá. Legyen az akár egy közös tér felújítása, állatvédelmi vagy művészeti program, esetleg önkéntesek képzése a rászorulók megsegítésére. Idén először a legkreatívabb, leginnovatívabb pályázat további 400 ezer forintos különdíjat is nyer a szakmai bírálók döntése alapján.

A program eddigi hat fordulójában közel 2500 pályázat érkezett. Ezek közül a Tesco vásárlói csaknem 17 millió szavazattal választották ki azt a közel 700 kezdeményezést, amelyek végül az áruházlánc összesen több mint 190 millió forintos támogatásával valóra válhattak.

A szervezetek az eddig fordulókban is változatos és izgalmas programokkal küzdöttek a vásárlók voksaiért. Többek között csapatépítő eseményekkel, drogprevenciós előadásokkal, a fogyatékossággal élők fejlesztését segítő programokkal vagy hagyományőrző aktualitásokkal. A Bodrogkisfaludi Közhasznú Egyesület faluközösség-építő kezdeményezésére elnyert százezer forintos támogatás jó példa arra, hogy már a legkisebb összegű segítséggel is hatékony eredményeket lehet elérni. „Összekovácsolódunk, ilyenkor találkozunk, bármit meg tudunk beszélni. Nem csak odaköszönünk egymásnak rohanva a bevásárlás közben. Itt mindenre van idő” – mondta Szikszai Andrea, az egyesület aktív tagja a felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt szóló, színes programokkal tarkított ünnepélyes tájháznyitó kapcsán.

Novaji Remélők már két alkalommal is pályáztak, hogy az UNESCO szellemi kulturális örökséghez tartozó egyedi farsangi szokás életben tartásához biztosítani tudják a szükséges öltözékeket. Ahogy az egyesület elnöke, Dobó Zsófia fogalmazott: „Mindenkinek javasolni tudom, hogy legyenek lelkesek, és folyamatosan adják be az anyagaikat az új ötleteikre.”

Az aktuális, hetedik fordulóban a pályázók október 7. és november 11. között, a program weboldalán keresztül adhatják be jelentkezésüket. A beérkezett pályázatokat az Effekteam Egyesület független szakértői bírálják el, ők választják ki, hogy mely kezdeményezések juthatnak tovább az áruházi szavazási szakaszba. Ekkor már a Tesco vásárlóinak kezében lesz a döntés, hiszen 2020. január 20. és február 16. között szavazataikkal ők határozhatnak arról, hogy melyik kezdeményezés kapja a 400, a 200, valamint a 100 ezer forintos támogatást. Idén a független szakértők szakmai szempontok (kidolgozottság, innovativitás, kreativitás és fenntarthatóság) alapján egy pályázót további 400 ezer forint különdíjra javasolnak, amelynek nyertesét 2020 januárjában hirdeti ki a Tesco. A pályázati téma kiválasztásánál és az anyag összeállításánál ezért érdemes figyelembe venni ezt a plusz támogatási lehetőséget is.

A hetedik forduló eredményeit a Tesco 2020 márciusában hirdeti ki.

A jelentkezéssel, valamint a korábbi győztes pályázatokkal kapcsolatos további információ a www.tesco.hu/kozosseg oldalon olvasható. Az „Ön választ, mi segítünk” program támogatásából megvalósult projekteket ezen a térképen lehet még megtekinteni. 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!

ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

hirdetés

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.