hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Vevőszámlálás

A négyzetméter-szabályozás első tanulságai

Ilyen változásokat hoztak a vásárlásban bevezetett enyhítő intézkedések.

hirdetés

Miután átlépte a 2,5 milliót Magyarországon a legalább az egy dózissal beoltottak száma, élesítették az első enyhítő intézkedéseket, ami az üzleteknél a négyzetméter-alapú működési formára való áttérést jelentette.

Ez alapján tíz négyzetméterenként maximum egy vevő tartózkodhat a vásárlótérben, az eddigi szabályokat pedig, a maszkviselést és a távolságtartást ugyanúgy be kell tartani.

Az új előírás első tapasztalatairól az Index kérdezte Bubenkó Csabát, a Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezetének (KDFSZ) elnökét.

 

 

 

Nem járt különösebb fennakadásokkal az új szabályok bevezetése, az eddigi tapasztalatok alapján teljesen normális az üzletek működése.

Vevőszámlálás

A legjellemzőbb megoldás, hogy a vagyonőr vagy a vállalat megbízásából egy személy például tablet segítségével követi a be- és kilépő vásárlók számát.

Ezt könnyíti, hogy csak annyi kosarat tesznek ki, ahányan egyszerre bent tartózkodhatnak, mert egy kosárral vagy bevásárlókocsival csak egy ember plusz a gyerekek vásárolhatnak.

Máshol a technológiai lehetőségeket használják a létszámkövetésre, egy központi helyiségben monitorokon figyelik a forgalmat, az éppen aktuális információt pedig egy applikációra továbbítják.

Bubenkó Csaba továbbra is a szabályok betartását gondolja a védekezés legfontosabb pontjának.

A négyzetméter-alapú működés mellett továbbra is prioritás, hogy megfelelően viseljük a maszkot, tartsuk a távolságot, és minél kevesebb időt töltsünk az áruházban.

A vásárlás legkockázatosabb részének a kasszánál történő sorban állást nevezte, itt sem feledkezhetünk meg arról, hogy legalább másfél méterrel az előttünk várakozó mögé álljunk, de az is probléma, hogy több üzletben a kasszák között sincs megfelelő oldaltávolság.

(forrás: Index)
hirdetés

Címkék

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!