hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 16., vasárnap - Mózes, Botond.
hirdetés

Meglepetés

Almát rendelt a Tescóból, iPhone SE-t is kapott hozzá

Különleges helyettesítő termékeket helyez el a Tesco néhány szerencsés brit vásárló megrendelt csomagjában. Van, aki egy iPhone-t kapott alma helyett, mások csoki helyett egy Samsung Galaxy S21 5G-t találtak a rendelésre összekészített áruk között.

hirdetés

Bár a többség szerencsére rendben meg szokta kapni a rendelését, amikor egy új iPhone-t vásárol, kivételek sajnos mindig vannak. Nemrég egy kínai nőt ért igen kellemetlen meglepetés, amikor a megrendelt iPhone 12 Pro Max helyett csak egy almás joghurt várta őt a csomagolásban.

A Daily Mirror most arról ír, néhány brit vásárolót is hasonló mértékű meglepetés ért, ám őket szerencsére pozitív értelemben. Kiderült ugyanis, hogy a Tesco néhány brit üzletében a véletlenszerűen kiválasztott vásárlók rendelésénél nem almát csomagolt a pakkba, hanem egy iPhone-t. Egész pontosan egy iPhone SE-t.

A hipermarket azután kezdett az akcióba, hogy a koronavírus-járvány miatt náluk is megnőtt az online bevásárlások száma. Ilyenkor ha egy megrendelt élelmiszer nincs készleten, az áruház megpróbálja egy másik termékkel helyettesíteni azt. Ebben az esetben az almát az iPhone-nal. Az akciót a cég testvérvállalatával, a Tesco Mobile-lal közösen bonyolítja le.

A lap megszólaltatta az egyik szerencsést, Nick Jamest is, aki elmondta, a dolgozók csupán annyit árultak el neki, hogy kapott egy meglepetés terméket. A férfi arra számított, hogy egy húsvéti tojás lesz a csomagban, arra viszont a legkevésbé sem gondolt, hogy egy telefon lapul majd benne.

A lapnak nyilatkozott a cég szóvivője is, aki elmondta, Nagy-Britannia hat áruházában akcióznak, ami nagyjából 80 darab készülék – az iPhone mellett Samsung- és Nokia-készülékek – szétosztását jelenti. Ha valaki gnocchit rendel, az egy Nokia 3.4-es készüléket találhat a csomagjában, aki pedig a Galaxy nevű csokiból, az egy Samsung Galaxy S21 5G-vel lehet gazdagabb. Az akció április 18-ig tart

(forrás: hvg.hu)
hirdetés

Címkék

hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!