hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. augusztus. 01., vasárnap - Boglárka.
hirdetés

Digitális lapszám

Itt a májusi digitális Store Insider!

Legfrissebb letölthető lapszámunkban - többek között -, azt igyekszünk körüljárni, hogy milyen kritériumoknak kell megfelelnie egy termék csomagolásának a mai változó piacokon. Mit követel meg a csomagolástól a dizájn, a termékfejlesztés, korunk égető kérdése a fenntarthatóság és persze mindezek felett a fogyasztó? Izgalmas szakmai interjúk, aktualitások, friss piaci információk a májusi digitális Store Insiderben.

hirdetés

A jövőre 30 éves CBA fejlődési lehetőségeit elsősorban a fogyasztói lojalitás erősítésében látja. Hogyan segítik a franchise rendszerben működő családi kisboltokat, és hogyan működik maga a struktúra? Mire helyezték a hangsúlyt sajátmárkás brandjük a Piros termékfejlesztésénél? A CBA piaci helyzetét elemzi Noszlopy Zoltán a CBA beszerzési igazgatója a vele készült VIP interjúban – Fogyasztói kamerák fókuszában a Piros.

 

A márkaépítésben kulcsszerepet játszik a csomagolás. Vagy talán ma már mégsem annyira? Unger Zsolt mögött izgalmas szakmai múlt áll: ott bábáskodott a hazai online webkereskedelem megszületésekor, Bookline, Kreinbacher, Ilcsi – és még sorolhatnánk a márkákat melyek mögé ő varázsolt koncepciót. A magyar üzleti élet jellegzetességeiről, a 21. századi csomagolás márkaépítésben betöltött szerepéről, fenntarthatóságról és változó B2B kommunikációról beszélgettünk nagy hazai márkák szürke eminenciásával – „Azonos a genetikája az üzletnek” – című interjúnkban.

Tízből, hat fogyasztó tervezi kevesebb csomagolóanyag használatát. Az Ipsos közelmúltban végzett, friss nemzetközi kutatása szerint globális szinten a felnőtt lakosság 72%-a egyetért abban, hogy ha nem cselekszünk most a klímaváltozás ellen, akkor a jövő generációit sodorjuk veszélybe. Globális és hazai elemzés a vásárlásról és a csomagolásról a klímaváltozás tükrében – A jövőnk sorsa az egyének kezében van.

A csomagolás kulcsfontosságú eszköz abban, hogy a dominánssá vált e-kereskedelmi térhódítás közepette is fogyasztói élményt nyújtson egy márka a vásárlók számára. Vintage és tökéletes képi szimmetria: csupán két trend a TOP 10 csomagolás dizájn trend 2021-re című összeállításunkból.

Új elnököt választott a Nyomda - és Papíripari Szövetség Orgován Katalin személyében. A nyomdaipar számos sürgető kérdéssel néz szembe, melyekre a Pátria nyomda vezérigazgatójának határozott elképzelései vannak. Milyen kliséket kell megváltoztatni a nyomdaiparral kapcsolatban? Milyen kihívásokat állít az iparág elé a fenntarthatóság? Hogyan képzeli el az új elnök a szektor jövőjét és mit kell ezért elsősorban tenni? Megtudhatják a „Csomagolóanyagok miatt is fejlődik az iparág” – című interjúnkból.

Megráncigálta a pandémia a luxustermékek piacát is: nemcsak a prémiummal szembeni elvárások változtak meg, hanem rövid időre teljesen hétköznapi fogyasztási cikkek is luxustermékké avanzsáltak – a kérdést alaposan járja körül Járványhatás: Felforgatott luxuskategória című cikkünk.

Olvashatnak még a laktózmentes grillsajt és a grillkolbász, az alkoholmentes üdítők piacának körképéről, valamint a napozószerek forgalmáról is.

 

A PDF megjelenítéséhez kérjük, kattintson a gombra!
(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! A #PályázzaProFuturával podcast sorozat hasznos információkkal nyújt segítséget minden pályázni kívánó élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek. Kattints tovább a rovathoz!

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

A legjobb HR-kommunikációs megoldások versenye. Normál nevezési határidő: augusztus 19.

Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra cégvezetőknek, értékesítési vezetőknek, értékesítőknek, kommunikációs szakértőknek, politikusoknak, és mindenkinek, akinek a munkája részét képezi, hogy meggyőzzön másokat, értékesítsen valamit: terméket, szolgáltatást, ötletet vagy önmagát.

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! 10 alkalmas képzés péntekenként: 10 oktatási nap + konzultációs lehetőség! 2021. októbertől!

Mutassátok meg, hogy CSR-ral valóban lehet jót tenni! Normál nevezési határidő: október 12.

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!