hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 11., kedd - Ferenc.
hirdetés

Munkaerőpiac

Kedvezően alakult az álláspiac az első negyedévben

Tüzes Imre, a Profession.hu üzletfejlesztési igazgatója a közleményben kiemelte, a biztató jelek álláskeresői és hirdetői oldalon egyaránt megmutatkoztak. Állásportálukon a regisztrált felhasználók száma 2020 első negyedévéhez képest az idén az első negyedévben 13 százalékkal nőtt, a feltöltött önéletrajzok száma 27 százalékkal emelkedett - tette hozzá.

hirdetés

Részletezik, hogy az első negyedévben a tavalyi év azonos időszakához képest 7 százalékkal több hirdetést adtak fel a magyarországi cégek. A megyék közül Nógrádban és Baranyában hirdették a legtöbb állást. Baranya megyében 59 százalékkal, Nógrád megyében pedig 78 százalékkal nőtt a betölthető állások száma.

A Profession.hu elemzéséből kiderül, hogy a legnagyobb növekedést a feladott új hirdetések számában Borsod megyében a vendéglátás és idegenforgalom, a bank és biztosítás, a marketing-média-PR, az építőipar és a mérnök kategóriákban regisztrálták 2020 első negyedévével összehasonlítva. Komárom-Esztergom megyében a jog, az egészségügy és gyógyszeripar, az oktatás-kutatás, az ügyfélszolgálat, valamint a mezőgazdaság voltak a legjobban növekvő kategóriák.

Győr-Moson-Sopron megyében IT üzemeltetés-telekommunikáció, mezőgazdaság, gyártás-termelés, bank és biztosítás, illetve ügyfélszolgálati területekre kerestek több munkavállalót, mint egy éve. Fejér megyében pedig a marketing-média-PR, az oktatás-kutatás, az építőipar, az IT programozás-fejlesztés és a mérnök munkakörökben meghirdetett állások száma nőtt meg. Veszprém megyében a jog, a marketing-média-PR, az adminisztráció, az építőipar és az IT programozás-fejlesztés voltak hirdetői oldalról a legjobban növekvő területek.

Az első negyedévben a jelentkezések száma 16 százalékkal nőtt a tavalyi év azonos időszakához képest. A legmagasabb arányban Szabolcs-Szatmár-Bereg, Nógrád és Komárom-Esztergom megyékben ugrott meg az álláshirdetésekre jelentkezők száma. A legnagyobb csökkenést Tolna megyében regisztrálták. Hajdú-Bihar megyében pedig stagnált a jelentkezőszám. Az ország minden más táján növekedés volt tapasztalható - tájékoztatott a Profession.hu.

 

(forrás: MTI)
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!