hirdetés
hirdetés
hirdetés
2021. május. 16., vasárnap - Mózes, Botond.
hirdetés

Beruházás

Több ezer négyzetméternyi zöld az új plázában

Buda legnagyobb bevásárlóközpontjának homlokzatát a tervezők úgy alakították ki, hogy minden irányból kellemes zöldhatást keltsen. A főváros első okosplázája emellett fedett sétánnyal, okospadokkal, új kerékpárúttal és 250 bicikli számára alkalmas, részben intelligens tárolóval is gazdagítja a környéket.

hirdetés

A környezettudatosság jegyében valósul meg a Futureal által fejlesztett Etele Plaza. Az Etele tér közvetlen közelében, Budapest legnagyobb multimodális közlekedési csomópontjában található bevásárló- és szórakoztatóközpont már a tervezési fázisban megszerezte a Breeam Very Good minősítést, amely a fenntarthatóság egyik legmagasabb szintjét képviseli, és ennek megfelelően alakítják ki a komplexum zöldfelületeit is.

A környezetbarát Etele Plaza tetőkertjei az épület 3., 5. és 6. emeletén, valamint atetőszintjén is helyet kapnak,amik így többszintes növénytakaróval fedik be a bevásárlóközpontot. A harmadik emeleten két különleges zöld sziget is várja majd a látogatókat: egy, az ételudvarhoz tartozó 536 négyzetméteres terasz, és egy 417 négyzetméteres fitneszterasz, amely sportrendezvényeknek és csoportos foglalkozásoknak ad majd otthont.

A kertekbe ültetendő növények kiválasztásakor a tervezők külön figyelmet szenteltek annak, hogy harmonikusan illeszkedjenek a környezetbe. A természetesség érdekében díszfüvek, évelő és mezei növények, cserjék és fák is ékesítik majd a tetőteraszokat. Kiemelt szempont volt, hogy a zöldfelületek ne csak a pláza látogatói, de a környékbeli magasabb épületek lakói számára is üde, természetközeli élményt nyújtsanak.

Az Etele Plaza építésével párhuzamosan a komplexum körüli utcákat is felújítják, az Etele úti oldalon pedig egy új, fedett sétányt alakítanak ki, valamint telefontöltésre alkalmas okospadokat helyeznek ki. A bevásárlóközpont mellett egy külön biciklisávval, és 250 kerékpár napközbeni tárolására alkalmas, digitális megoldásokkal felszerelt bicikliparkolóval is gazdagodik a környék.

A Paulinyi&Partners Építészeti Stúdió által tervezett Etele Plazát egyedülálló építészeti megoldások és digitális szolgáltatások jellemzik majd. A belvárosból akár 10 perc alatt megközelíthető, 55 000 négyzetméter bérbeadható területű bevásárlóközpont 180 üzlethelyiségében a legnagyobb divatüzletek mellett élelmiszer-áruház, éttermek, kávézók, multiplex mozi, fitneszterem, gyermekjátszóház és egyéb szolgáltatások széles köre, valamint közel 1300 parkolóhely várja majd a látogatókat.

A Breeam minősítéssel összhangban külön figyelmet kap a könnyű megközelíthetőség biztosítása, a fényszennyezés, valamint a közvetlen környezeti terhelés minimalizálása, az időtálló anyagok beépítése és a hulladék újrafelhasználásának elősegítése is. Az Etele Plaza területén a legfejlettebb helymeghatározó és navigációs rendszer könnyíti majd a parkolást az üres férőhelyek feltüntetésével, a komplexumban pedig a vásárlóknak segít megtalálni a kiválasztott üzletet vagy szolgáltatást egy mobilalkalmazáson keresztül.

 

 

(forrás: Store Insider)
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi FMCG hírek

Ne maradj le a nemzetközi FMCG hírekről és a legfrissebb szakmai újdonságokról. Minden külföldi FMCG - food és non food hír egy helyen, cégekről, üzletről és a környezetről nem csak szakembereknek.

 

hirdetés
ÉRDEKES HÍRED VAN?
KÜLDD EL NEKÜNK!

Az elmúlt években több mint ötszáz üzlet pályázott a díjra, közülük összesen mintegy 200-an kaptak elismerést, és használták "Az Év Boltja" díj logóját, ezzel is szemléltetve vásárlóik számára, hogy saját kategóriájában kiemelkedően magas szolgáltatást nyújtó üzletben vásárolnak.

Hívd fel magadra a figyelmet egy szakmai díjjal, és adj bizonyosságot a vásárlóknak arról, hogy Te gyártod, forgalmazod a kategóriájában legjobb, legízletesebb, leginnovatívabb mentes terméket az országban! Ez a lényege a Mentes-M versenynek!

Itt a Store Insider új podcast rovata! Április 22-én startoltunk a #PályázzaProFuturával; a sorozat első része a pályázati lehetőségeket járja körül. A műsor epizódjai hasznos segítséget nyújtanak minden olyan élelmiszeripari, FMCG-szereplőnek, amely plusz forrásokat keres, illetve szeretne elcsípni egy szeletet a következő hónapokban megjelenő, nagyságrendileg hatszázmil­liárd forint értékű új kiírásokból.

Rovatoldalunkon bemutatjuk a legfrissebb ALDl-akciókat, termékinnovációkat, kedvezményes ajánlatokat - a kínálat folyamatosan frissül, ne maradj le egyről sem!

hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

Árfigyelés, konkurenciafigyelés, akciófigyelés az interneten keresztül. A Storescanner az általuk figyelt áruházak termékeit hetente felméri és előfizetői számára elérhetővé tesszi a teljes választékot, a ki- és belistázott termékeket, aktuális árakat, árváltozásokat, az akciókat valamint az akciók darabaszámát. Egyedüliként rögzítik az akciók típusait is, valamint az akciós újságokban megjelenő gyártók és márkák számát és méreteit. Mostantól rendszeresen követhetők az aktualitások új rovatunkban!